۰
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

قطار تهران - شمال از بلده نور می گذرد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از نخستین تارنمای روستایی کشور در چمستان خبر داد.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از نخستین تارنمای روستایی کشور در چمستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، علی اسماعیلی در دومین همایش بزرگداشت روز مجلس در شهرستان نور  با بیان اینکه هدف مدیران حفظ  و حراست محیط زیست و آب و خاک و دریا و آب بندان و جنگل است، اظهارکرد: در همین راستا نخستین حرکت برای آغاز مطالعه و بردن این پروژه در جدول 20 و 19 بودجه کشور برای فاضلاب شهر نور ، رویان و ایزدشهر و امیرآباد در دوره خدمتگذاری آغاز شده است.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه از آزادسازی و زیبا سازی سواحل نور ، رویان و ایزدشهر و امیرآبادسخن گفت و افزود: تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در شهرستان نور در کمیسیون اقتصادی و صحن علنی مجلس و شورای برنامه ریزی استان مازندران و همچنین کلنک بیمارستان 160 تختخوابی بعد از 40 سال نیز انجام شد.
اسماعیلی در ادامه از تفکر خط ریلی تهران به شمال از مسیر بلده خبر داد و تاکید کرد: با راه اندازی این خط ریلی که در حال آماده سازی ساز و کار آن نیز هستیم فاصله تهران  به شمال نیم ساعت کاهش پیدا می‌کند.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سومین بخش از توسعه پایدار اصل ارتباطات و تکنولوژی ارتباطات است ،تصریح کرد: نخستین و بزرگ ترین پروژه تارنمای روستایی کشور در بخش چمستان  بهره برداری خواهد رسید و درآینده نزدیک این پروژه در 8 روستای بخش مرکزی نیز افتتاح خواهد شد.
وی آینده اقتصاد شهرستان را اقتصاد مجازی دانست و افزود: با تحت پوشش قرار دادن فیبر نوری در تمامی شهرستان نورآینده این شهرستان پایه تجارت الکترونیک ، شهروند الکترونیک ودولت الکترونیک خواهد بود.
حجت الاسلام احمدی، امام جمعه نوز نیز با اشاره به اینکه مجلس در راس همه امور قرار دارد، تصریح کرد: سرنوشت یک کشور به مجلس برمی گردد زیرا تمامی خواسته های به حق مردم باید در مجلس تعیین و تکلیف شود،کارنمایندگان در جهت تصویب قوانینی که به نفع جامعه و برای پیشرفت این کشورباشد، بسیار دشوارو حساس است.
وی در ادامه با بیان اینکه استیضاح و سوال حق مجلس است، تاکید کرد: استیضاح باید در جای خود برای مسائل نظام انجام شود،چون مدیر ضعیف و مسئولی که اراده برنامه ریزی ندارد در این کشور جایی ندارد. نمایندگانی که در عزل و نصب ها دخالت دارند باید افرادی را که بتوانند گره ای از مشکلات شهرستان را بازکرده و گام های مثبت بردارند بر سر پست ها قرار دهند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه استان مازندران دارای تمامی ظرفیت ها ویژه است، یادآورشد: اتحاد بزرگان استان با یکدیگر و ارتقا مدیران در بالا ترین سطح کشور می تواند نقطه پرش بزرگان مازندران در قامت وزارت باشد و این استان کمبودی به نسبت دیگر استان های کشور ندارد .
علی شادمان، فرماندار شهرستان نور با تاکید بر اینکه این شهرستان در حوزه های توسعه و اجرایی به طور جدی عقب ماندگی های تاریخی دارد، افزود: با وجود تمامی تلاش‌ها مدیران گذشته مشکلات جدی در این شهرستان خودنمایی می‌کند.
وی  بیان اینکه دولت در سخت ترین شرایط اقتصادی قرار دارد، یادآورشد: حدود پنج ماه پیش دولت تورم 40 درصدی را به کمتر از 10 درصد رساند و رشد منفی اقتصادی را به حدود 7 بهبود بخشید، باید در حمایت از این دولت گام های جدی برداشته شود.
کد مطلب: 98373
برچسب ها: شمال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *