۰
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

پرسفرترین مسافر اسنپ کیست؟

حدود دو سال از زمانی که با اسنپ ‌آشنا شده می‌گذرد و در این مدت دوهزار و ۶۵۶ سفر انجام داده؛ یعنی به طور متوسط روزانه سه سفر!
حدود دو سال از زمانی که با اسنپ ‌آشنا شده می‌گذرد و در این مدت دوهزار و ۶۵۶ سفر انجام داده؛ یعنی به طور متوسط روزانه سه سفر!
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این فرد پرسفر، معلم موسیقی است و برای تدریس خصوصی مجبور است هر روز مسافت‌ زیادی را طی کند و بالا پایین شهر را به هم بدوزد. راه‌های زیادی را امتحان کرده اما این وسط اسنپ بهترین پاسخ برای نیازش بوده که ارزان، آسان و مطمئن به مقصدهایش برسد. اگر دوست دارید در مورد مسافر رکورددار اسنپ بدانید گپ‌وگفت با هانیلی علی اکبر را از دست ندهید.
* شما پرسفرترین مسافر اسنپ هستید؛ ممکن است در مورد شغل‌تان کمی توضیح دهید؟
- من معلم هستم؛ معلم موسیقی. هر روز صبح با اسنپ به مدرسه می‌روم و بعد از مدرسه هم کلاس‌های متعددی دارم، به همین دلیل مجبورم مسیرهای مختلفی را طی کنم. در نتیجه در طول روز زیاد از اسنپ استفاده می‌کنم.
* چند وقته که از این سامانه استفاده می‌کنید؟
- نزدیک دو سال است که از اسنپ استفاده می‌کنم. قبل از آشنایی با اسنپ تقریبا تمام راه‌های مختلف حمل‌ونقل را امتحان کردم؛ حتی مدتی راننده گرفته بودم و زمان زیادی هم از آژانس استفاده می‌کردم. در واقع هیچ کدام از این تجربه‌ها برایم خوشایند نبود. در سرویس‌هایی مانند آژانس همیشه مشکلاتی وجود داشت؛ مثلا زمان زیادی طول می‌کشید تا راننده برسد و من نمی‌دانستم واقعا راننده را برایم فرستادند یا نه، آیا راننده در ترافیک گیر کرده یا مشکل جای دیگری است. البته که هزینه آژانس واقعا برای من زیاد بود تا اینکه با اسنپ آشنا شدم و دیدم در مقایسه با سایر روش‌ها برایم مقرون به صرفه‌ است.
*چه طور با اسنپ آشنا شدید؟
- یک ماه قبل از اینکه اولین سفرم را با اسنپ بروم یکی از دوستانم برایم کد دعوت آن را برایم رسال کرد، اما از آنجایی که نسبت به تغییر، آدم مقاومی هستم در ابتدا موضوع چندان برایم جالب نبود. تا اینکه بعد از چند تجربه ناموفق از برخورد با راننده‌های متفرقه تصمیم گرفتم اسنپ را هم امتحان کنم.
* خب تجربه اول‌ شما با اسنپ چه طور بود؟
- راستش تجربه خیلی جذابی بود. اول از همه اینکه می‌دیدم راننده کجاست و او هم به راحتی من را پیدا می‌کرد برایم نکته مثبتی بود. در واقع شما با اسنپ تکلیف خود را می‌دانید و این عامل مهمی است. علاوه بر آن در اسنپ بازخوردی از عملکرد راننده‌ها ارسال می‌شود که به نظرم این روش بسیار خوبی برای کنترل کیفیت سفرهاست.

* به طور متوسط در روزهای کاری حدودا چند سفر با اسنپ دارید؟
- معمولا هر روز از خانه تا مدرسه و بعد از مدرسه تا منزل شاگردهایم حدودا ۶ سفر می‌شود.
* خودتان رانندگی نمی‌کنید؟
- من خودم ماشین دارم، اما محل کارم جایی است که امکان پارک ندارد و از طرف دیگر بعد از کارم توان رانندگی را ندارم؛ حتی فکر گیر کردن در ترافیک و رانندگی در ساعات شلوغ خودش عذاب‌آور است. اما وقتی اسنپ می‌گیرم خیلی وقت‌ها با خیال راحت در مسیر استراحت می‌کنم تا بتوانم بیشتر کار کنم! بعضی وقت‌ها در اسنپ حتی می‌خوابم و انرژی لازم برای کلاس بعدی‌ام را ذخیره می‌کنم.
* با توجه به اینکه شما رکورددار سفر هستید از تجربه‌های‌تان با اسنپ برایمان بگویید.
- به طور کلی من از اسنپ راضی هستم، اکثر راننده‌ها برخورد مناسب دارند. علاوه بر این‌ها قیمت اسنپ برایم مقرون به صرفه است و از آنجایکه من مجبورم در روز سفرهای بسیاری بروم به نظرم نکته خیلی مهمی محسوب می‌شود.
* از تجربیات بدتان هم برایمان بگویید.
- موارد نارضایتی من در واقع زیاد نیست، اما مثلا گاهی راننده از من درخواست کرده که مسیری طولانی را پیاده بروم و این مسئله زمانی که هوا سرد است کمی آزاردهنده می‌شود. بعضی اوقات هم راننده‌ها در مقابل استفاده از مسیریاب‌ها مقاومت می‌کنند که برایم خیلی عجیب است. الان که در فصل سرما هستیم گاهی به علت تردد زیاد و بالا بودن شیشه‌ها هوای داخل ماشین تهویه نمی‌شود و گاهی بوی نامطلوبی به مشام می‌رسد. به نظرم این‌ها مواردی است که اگر برطرف شود خیلی می‌تواند در بهبود کیفیت سفرها موثر باشد.
* ارتباط شما با تکنولوژی‌های جدید چه طور است؟
در گذشته مدت زیادی درگیر تکنولوژی بودم اما بعد احساس کردم اعتیادآور است و از ساعات مصرفم کم کردم. امروز به اندازه‌ای که به نیازمندی‌های روزمره‌ام پاسخ بدهم سراغ اینترنت و فضای مجازی می‌روم. در حقیقت بیشتر در حوزه تخصصی‌ام که موسیقی است از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنم.
* به نظر خودتان شما به اسنپ اعتیاد پیدا کردید؟
- نه! من به اسنپ نیاز دارم نه اعتیاد.
کد مطلب: 98608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *