۰
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

پاسخ مثبت تقوی به دعوت غلامرضا محمدی

کشتی‌گیر کهنه‌کار و پرافتخار ایران که 2 طلای جهان را در کارنامه خود دارد قصد دارد پس از حدود 4 سال دوری از میادین در اردوی تیم ملی حاضر شود.
کشتی‌گیر کهنه‌کار و پرافتخار ایران که 2 طلای جهان را در کارنامه خود دارد قصد دارد پس از حدود 4 سال دوری از میادین در اردوی تیم ملی حاضر شود.
به گزارش ایسنا، پس از استعفای رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی بار دیگر هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران را با حکم حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی بر عهده گرفت و در اولین اقدام غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معرفی کرد.
محمدی در حالی لیست نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی را اعلام کرد که در میان نفرات دعوت شده، چهره‌های کهنه‌کار و سابق تیم ملی همچون مهدی تقوی، رضا یزدانی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی و سید احمد محمدی نیز حضور دارند.
در این میان دعوت محمدی از مهدی تقوی بیش از سایرین برای کارشناسان غیرمنتظره بود. تقوی که دو مدال طلای جهان در سال های 2009 و 2011 را در زمان سرمربیگری غلامرضا محمدی از آن خود کرده، آخرین بار در انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی 2015 برابر حسن یزدانی به میدان رفت و شکست خورد.
در حالیکه وی تمرینات خاصی طی سال‌های اخیر نداشته عنوان کرده انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین دارد و پس از صحبتی که پیش از انتشار فهرست دعوت شدگان به اردو با سرمربی تیم ملی داشته از پیشنهاد بازگشت به کشتی استقبال کرده و قصد دارد در نخستین اردوی تیم ملی با سرمربیگری غلامرضا محمدی که از 26 آذرماه آغاز می‌شود حضور پیدا کند.
با توجه به اینکه در اوزان 70 و 74 کیلوگرم مدعیان چندان شاخصی حضور ندارند، باید دید آیا این کشتی‌گیر فنی و خلاق می‌تواند پس از سال‌ها صاحب دوبنده تیم ملی شود یا صرفا به یک بازگشت موقتی و برانداز کردن وضعیت خود اکتفا خواهد کرد.
کد مطلب: 98938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *