۰
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

مرگ «پیام» چون صاعقه بر ما فرود آمد

پیکر زنده یاد «پیام صابری» بازیگر و کارگردان از مقابل خانه سینما 2 به سمت خانه ابدی تشییع شد.
پیکر زنده یاد «پیام صابری» بازیگر و کارگردان از مقابل خانه سینما 2 به سمت خانه ابدی تشییع شد.
به گزارش فارس، در این مراسم علی دهکردی در سخنانی گفت: خیلی سخت است که در خانه دومی که به نام ماست برای بدرقه همدیگر کنار هم جمع شویم. امروز هم در کمال تأسف برای بدرقه یکی از دوستان جوانمان در کنار قرار گرفته‌ایم و مجبوریم که بپذریم چه بخواهیم یا نه بازگشت همه ما به سوی اوست.
وی افزود: به زبان آوردن کلمه صبر ساده است اما به قلب نشستن این واژه خیلی سخت و مشکل است.در کتاب خدا آمده است در این مواقع مصیبت بر قلب و دل‌های ما اصابت می‌کند و رفتن پیام به ما اصابت کرد و مثل صاعقه به ما خورد. ای کاش شرایط جوری نباشد که برای کارهایمان تا این اندازه استرس داشته باشیم و به این راحتی از کنار یکدیگر برویم.

در ادامه نیز عبدالله اسکندری گریمور پیشکسوت در سخنانی اظهارداشت: این جوان ۲۵ سال گذشته پیش من آمد. در سال‌های اخیر داشت به خواسته‌های دیرین خود نزدیک می‌شد که متاسفانه اجل به او مهلت نداد. امیدوارم خداوند به خانواده عزیزش و زیبا جان همسر او صبر بدهد.  
اصغر همت نیز پس از اسکندری با خواندن اشعاری از سعدی عنوان داشت: برای کسی که بیماری دارد و پس از دوران درمان از بین ما می‌رود، شاید زمینه رفتن را فراهم کرده است، اما رفتن ناگهانی پیام برای همه ما دردناک بود.
وی ادامه داد: امیدوارم اهورا جان در سایه خدای بزرگ آینده روشنی را داشته باشد و به زیبای عزیز صبر بدهد و بتواند فرزندش را به نحوی بزرگ کند که وقتی به سن و سال پدرش برسد بتواند شرایط را تحمل کند‌.
همچنین افسر اسدی نیز اشعاری که به زبان کودکانه برای فرزند پیام صابری سروده بود، خواند و گفت: امیدوارم این شعر مرهمی بر دل زیبا دخترم باشد.
مهری شیرازی گریمور نیز در سخنانی عنوان داشت: واقعا نمی‌دانم‌از پیام چه بگویم. رفتن او از بین ما خبر دردناک و‌هولناک بود. در حقیقت ما آدم‌ها غصه نمی‌خوریم بلکه غصه ما را از درون می‌خورد. با هم بیشتر مهربان باشیم، برای زیبا آرزوی صبر دارم، ما جوانی سالم را از دست دادیم و این یک ضایعه بزرگ برای سینمای ایران است.
جواد یحیوی مجری سابق رادیو و تلویزیون نیز اظهارداشت: اگر پیام صابری را می‌شناختید، می‌دانستید که او اهل غافلگیری بود و امروز ما مثل همیشه در قرارهایی که داشتیم منتظریم تا او از راه برسد.
محسن علی اکبری تهیه‌کننده با سابقه سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: خیلی سخت است که ما پیرمردها در غم از دست دادن جوان‌ها صحبت کنیم؛ پیام یکی از گل‌های خوب سینمای ایران و تلویزیون بود و خداوند انشاءلله به همه تحمل دوری این عزیز را بدهد. خانم صابری عزیز فرزند شما به دنیای جاودان رفت و پیام شما قطعا به خاطر صبوری و اخلاق خوبی که داشت بهترین جا را خواهد داشت.
وی گفت: در سالهایی که ما در کنار پیام بودیم چیزی جز مهر و محبت و دوستی بین پیام و خانواده‌اش ندیدیم. او واقعا صبور بود و بین همه به خوش خلقی و آرامی معر‌وف بود. 
به گزارش فارس، در این مراسم که با بی‌تابی‌های بسیار پری صبری مادر زنده یاد پیام صابری همراه بود، زیبا بروفه، عبدالله اسکندری، علی دهکردی، محمدرضا شفیعی، بابک کایدان، همایون اسعدیان، اصغر همت، افسر اسدی، رضا توکلی، پرستو صالحی، حمیرا ریاضی، امین حیایی، علی اوسیوند، علیرام‌نورایی، جواد یحیوی ،جواد افشار، حسین تبریزی و ... حضور داشتند.
«پیام صابری» روز یکشنبه-18 آذرماه- بر اثر ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.
 
کد مطلب: 98976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *