۰
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸

قدردانی از کارگران با لاستیک!

شرکت لاستیک ‌سازی گودیر آمریکا هم زمان با تعطیلی کارخانه خود در ونزوئلا و تعدیل نیروهای انسانی، اعلام کرده که به عنوان مزایای پایان خدمت به کارگرانش ۱۰ حلقه لاستیک می‌دهد.
شرکت لاستیک ‌سازی گودیر آمریکا هم زمان با تعطیلی کارخانه خود در ونزوئلا و تعدیل نیروهای انسانی، اعلام کرده که به عنوان مزایای پایان خدمت به کارگرانش ۱۰ حلقه لاستیک می‌دهد.
به گزارش ایسنا، شرکت آمریکایی گودیر که در حال پایان دادن به فعالیت خود در ونزوئلاست، حالا به تازگی اعلام کرده است که به هنگام تعدیل نیروهای انسانی خود به کارگرانش بعنوان مزایای پایان خدمت یک جفت حلقه لاستیک گودیر اعطا خواهد کرد.
شرکت لاستیک‌سازی گودیر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با وجود اینکه تلاش زیادی برای ماندن در بازار مصرف ونزوئلا کردیم، اما با توجه به شرایط وخیم اقتصادی در این کشور دیگر ادامه فعالیت شرکت در این کشور صرفه اقتصادی نخواهد داشت و ما سرانجام مجبور به ترک ونزوئلا خواهیم شد.
ادوار برمو، یکی از اعضای انجمن کارگران کارخانه گودیر در ونزوئلا خاطرنشان کرد که این شرکت آمریکایی همزمان با تعطیلی کارخانه خود در این کشور بسته های حمایتی مزایای پایان خدمتی را به کارگرانش ارائه می دهد که شامل ۱۰ حلقه لاستیک مرغوب از این برند نیز می شود. تایرهای مرغوب ساخت شرکت گودیر در بازار سیاه ونزوئلا و در شرایطی که دچار کمبود خیل عظیمی از کالاها و محصولات مختلف شده است، ارزش زیادی دارد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، وی در ادامه گفت که این کارخانه ظرفیت تولید ۱۰۰۰ حلقه لاستیک در روز را داشت که خط تولید آن به دلایل عدم تامین مواد اولیه و لازم و همچنین افزایش هزینه های نهایی متوقف شد.
ونزوئلا در سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون گرفتار شرایط وخیم اقتصادی تحت اثیر تحریم های شدید تجاری ایالات متحده امریکا و تورم افسارگسیخته در این کشور شده و در این مدت بسیاری از شرکت‌های خارجی فعال در آن به فعالیت خود در ونزوئلا به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی پایان داده‌اند. 
 
کد مطلب: 99008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *