۰
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸

طومار عمر سربازان دشمن را در هم می‌پیچیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به دلیل قدرت بازدارندگی که در عرصه های مختلف دفاعی داریم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد حرکتی احمقانه انجام دهد؛ زیرا مطلع است اگر دست به چنین اقدامی بزند، در هر مقیاسی، در کسری از زمان طومار عمر ننگین سربازانش را در هم خواهیم پیچید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به دلیل قدرت بازدارندگی که در عرصه های مختلف دفاعی داریم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد حرکتی احمقانه انجام دهد؛ زیرا مطلع است اگر دست به چنین اقدامی بزند، در هر مقیاسی، در کسری از زمان طومار عمر ننگین سربازانش را در هم خواهیم پیچید.
به گزارش ایسنا، امیرکیومرث حیدری زاده در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 6 هزار شهید استان کرمان اظهار کرد: کرمان استانی است که دلاوری بی مانند و فاتحی بی نظیر چون سردار سلیمانی را در خود جای داده است.
وی افزود: مراد از صراط مستقیم و نعمت بزرگ به تعبیر بنده وجود ولی امر مسلمین است و ولی خدا در روی زمین که امروز در نظام اسلامی ما به عنوان ولایت فقیه تجلی پیدا کرده، نماد اصلی صراط مستقیم است.
حیدری زاده تصریح کرد: منظور از "اَنعمتَ علیهم" نعمت ولایت است و امروز به یمن برکت وجود نازنین ولی امر مسلمین در صراط مستقیم واقع شده ایم و ادامه این راه بستگی به جوهره وجودی ما دارد.
وی بیان کرد: ملت بزرگوار ما تا امروز با تبعیت از ولی امر خود و جانشین امام عصر (عج) پیچ های تاریخی متعددی در مسیر تکامل انقلاب تا رسیدن به دست صاحب امر با موفقیت طی کرده اند و ان شاءالله با همین بصیرت راه رستگاری را در رکاب امام زمان(عج) طی خواهیم کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در دنیا شاهد هستیم انسان ها بالفطره دنبال آزادی و رهایی هستند و انقلابی از تونس با شعار اسلامی آغاز می شود و به لیبی، مصر، بحرین و کشورهایی که در آن انسان های آزاده و مسلمان وجود دارد، سرایت می کند و وقتی صفحات شکل گیری انقلاب را ورق می زنیم می بینیم فطرت عدالت خواهی به تبعیت از نظام انقلابی و اسلامی ما سرشار است.
وی افزود: دشمن خبیث به موقع و در زمانی که انقلاب ها در حال شکل گیری هستند با تطمیع برخی انقلابیون و ترفندهای ویژه مسیر انقلاب ها را عوض کرده و موفق هم بوده و اینجاست که به یاد نعمت عظمی الهی می افتیم.
حیدری زاده اظهار کرد: استکبار جهانی در کوتاه ترین زمان ممکن موفق می شود مسیر انقلاب ها را عوض کند و در مقابل 40 سال است که انواع حیله گری ها، ترفندها، خیانت ها، جنایت و برنامه های استعماری را بر روی انقلاب الهی ما پیاده می کند و تا امروز توفیق پیدا نکرده حتی یک گام ما را از ارزش های انقلابی و الهی دور نگه دارد که رمز این کار و شکست مفتضحانه دشمن در یک بازه زمانی 40 ساله و موفقیت او در بازه دو ماهه انحراف ها در انقلاب های دیگر، وجود نعمت ولایت است.
وی تصریح کرد: اگر کشورهایی که در آنها انقلاب ایجاد شد اعتقاد به ولی خدا می داشتند و پشت سر ولی خدا حرکت می کردند هیچ وقت مسیر آنها عوض نمی شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز نظام اسلامی با تبعیت از راه نورانی ولایت و با حرکت آهسته و پیوسته در پشت سر ولی امر مسلمین موفق شده مشت های کوبنده ای بر دهان استکبار زده و ارزش های الهی و انقلابی نظام را پررنگ تر از روزهای اول انقلاب حفظ کند و راهبرد و استراتژی بلندپروازانه خود را در جایی که باید تسری بدهد و عمر عمیقی به نظام اسلامی بدهد و رمز تمام توفیقات تبعیت از ولایت است.
وی افزود: اگر ما نیز از وجود ولی امر مسلمین در رهبری و در تبعیت محروم می بودیم مسیر انقلاب ما نیز در سال اول عوض می شد، اما امروز میوه های درخت انقلاب ما رهایی مردم عراق، سوریه و انشاءالله رهایی مردم یمن و بحرین خواهد بود.
حیدری زاده تصریح کرد: اقتدار آفرینش امروز کشور ما این است که در مقابل 1+5 می ایستد تا حرف حق خود را به دنیا ثابت کند. درست است هزینه دادیم و ناملایمت ها را بر خود هموار کردیم، اما این اقتدار با همراهی ملت با ولایت و خون شهدا ایجاد شده است.
وی بیان کرد: امروز ماموریت ما به ویژه کسانی که لباس سربازی را به تن داریم این است که با بذل جان تا آخرین قطره خون پای انقلاب هستیم و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و این اقتدار را پاسداری خواهیم کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در بین نیروهای مسلح کشور ما از آن نیروی زمینی سنتی گذشته که در ذهن آحاد جامعه بوده، با هدایت های رهبر معظم انقلاب عبور کرده و به عنوان نیرویی متحرک، مهاجم، پرقدرت، ساختار جدیدی را تجربه کرده است.
وی افزود: زمانی که بنده طرح بازطراحی نیروی زمینی را خدمت مقام معظم رهبری تقدیم کردم، با استقبال کم نظیر ایشان مواجه شد.
حیدری زاده تصریح کرد: این کار آغاز شده و امروز کلیه یگان های نیروی زمینی تبدیل به یگان های متحرک و هجومی شده، تیپ های واکنش سریع به وجود آمده، یگان های تخصصی زرهی با ساختار جدید شکل گرفته و تبدیل به نیروی متحرک، مقتدر و مهاجم و اثرگزار در عرصه امنیت و دفاع از کیان اسلامی شده است.
وی بیان کرد: بخش هایی از این نیروی محوری ماموریت مراقبت از مرزهای غربی کشور و در ماموریت جدید مراقبت از مرزهای شرق کشور را عهده‌دار شده اند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: هیچ خطری نظام اسلامی را تهدید نمی کند و اگر ما در مرز مستقر شدیم، به خاطر بالا بردن ضریب امنیت ملی کشورمان است.
وی افزود: به دلیل قدرت بازدارندگی که در عرصه های مختلف دفاعی داریم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد که حرکتی احمقانه انجام دهد زیرا مطلع است اگر دست به چنین اقدامی بزند، در هر مقیاسی، در کسری از زمان طومار عمر ننگین سربازانش را در هم خواهیم پیچید.
حیدری زاده گفت: در نیروی زمینی بنابر اوامر مقام معظم رهبری بر روی نیروی انسانی و سپردن کار به کاردان و میدان دادن به کارکنان متعهد و ولایی تاکید است و نیروی زمینی ما سرشار از نیروی انسانی خادم، با اخلاص و خدمتگزار است. نیروهایی که انقلاب و ماموریت خطیر نیروی زمینی را درک کرده اند.
وی در ادامه با اشاره به خدمات فرمانده سابق قرارگاه جنوب شرق ارتش در کرمان بیان کرد: یکی از چهره هایی که تا امروز توانسته حقانیت انقلاب، نهضت و رشادت های نیروی زمینی را به عنوان سابقه و تاریخ متحرک با خود حمل کند، امیر علیدوست است که بعد از این به عنوان دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در ستاد فرماندهی ارتش به خدمت ادامه خواهد داد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از خدمات امیر"نادر علیدوست" فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا تجلیل و امیر"مهدی معمارباشی" به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
کد مطلب: 99042
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *