; ?>; ?> توصیه مدیر مسئول کیهان درباره FATF - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰

توصیه مدیر مسئول کیهان درباره FATF

مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: با عبرت گیری از عاقبت برجام به سراغ FATF نرویم.
مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: با عبرت گیری از عاقبت برجام به سراغ FATF نرویم.
به گزارش ايرنا، حسین شریعتمداری چهارشنبه شب در همایش 40 سالگی انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه معصومیه قم افزود: امروز آوازه جمهوری اسلامی ایران جهانی شده و هیچ اتفاقی در منطقه بدون خواست و اراده کشورمان روی نمی دهد و مردم سربلند ایران باید همواره حضور و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده ای هم اموال بیت المال را غارت کرده و هم طلبکار باشند، گفت: چرا در این شرایط فشار ارزی و اقتصادی، 18 میلیارد دلار و 80 تن طلا به افرادی واگذار می شود و یا 24 میلیون یورو به دو نفر اختصاص یافته که وجود خارجی ندارند. 
شریعتمداری با بیان اینکه باید از مسأله برجام که امروز نتیجه و عاقبت آن بر همگان روشن شده است، عبرت بگیریم و مسائلی همچون FATF را مطرح نکنیم، اظهار داشت: چرا باید در جنگ اقتصادی با دشمنان، همه اطلاعات اقتصادی خود را در اختیار دشمن قرار دهیم، در حالی که در این شرایط باید هرچه بیشتر دشمن را بشناسیم. 
وی با اشاره به اینکه CFT لایحه مقابله با تأمین مالی تروریسم است، خاطرنشان کرد: مسأله اینجاست که مصداق تروریسم را غربی ها معرفی می کنند و به صورت رسمی اعلام کرده اند که شرط جمهوری اسلامی ایران در این رابطه را نمی پذیرند و این در حالی است که آنها نهادهایی همچون سپاه پاسداران، وزارت دفاع و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تروریست می دانند. 
کد مطلب: 99090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *