۰
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۵
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

ویژه‎خواری مدیران خلاف انصاف است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیرانی که ویژه‎خواری می‌کنند و همیشه بهترین امکانات را برای خودشان می‌خواهند این بر خلاف انصاف است.
حجت‎الاسلام محمدکاظم بهرامی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: اگر مسئولی در مقام و منصب خود امکاناتی برای خودش در اختیار گرفت باید برای سایر کارکنان نیز همین مبنا را در نظر بگیرد نه اینکه از همه امتیازات بنا به مسئولیتش استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه این تعابیر ارزشمند در معارف الهی ما وجود دارد تصریح کرد: نهج‎البلاغه پر است از این رهنمودها که جامعه را به قله رشد و تعالی رهنمون می‎کند ولی حیف که ما با این معارف بلند که امیرالمومنین درباره ترویج عدالت در جامعه غوغا می‎کند، بیگانه هستیم.

بهرامی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران که ضابط دستگاه قضایی هستند در تحقق عدالت نقش اساسی دارند.

وی از زحمات ارزشمند محمد صبوری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان که خدمات خوبی انجام دادند، تشکر کرد و گفت: ایشان قبل از این مسئولیت در استان‎های دیگر به خصوص سیستان و بلوچستان، چابهار، زاهدان، کرمان و خراسان و مدتی نیز در دادگاه مشغول خدمت‎رسانی بودند که جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بار دیگر از صبوری به لحاظ اینکه پس از پایان یافتن خدمت خود، اعلام آمادگی برای مسئولیت در نقاط محروم داشت قدردانی کرد و اظهار داشت: این آمادگی بسیار ارزشمند است و به ایشان تبریک می‎گویم که اینچنین حس مسئولیت‎پذیری و تعهد دارند.

بهرامی یادآور شد: از امروز محمدیوسف حسنی عهده‎دار سازمان قضایی گلستان می‎شوند و ایشان نیز خدمت در مناطق مرزی و محروم را در کارنامه دارند.

وی گفت: حسنی از سال ۱۳۷۱ کار قضایی را آغاز کرده است و حدود هفت سال در استان ایلام مشغول فعالیت بود، مدتی در استان گیلان و مدت شش الی هفت سال نیز در کردستان به عنوان رئیس قضایی بوده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه ایشان از نظر قضایی، رسیدگی به پرونده‌ها و از لحاظ دانش و مدیریت ارتباط خوب و سازنده ای با فرماندهان، مسئولان، نیروهای مسلح، دستگاه قضایی و استانداری داشتند که امیدواریم در گلستان به همان کیفیت و بلکه بهتر از استان کردستان فعالیت کنند.
کد مطلب: 9915
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *