۰
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱

مشاور و دستیار ویژه وزیر صنعت منصوب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، مهندس احمد ابراهیمی مدیرعامل سابق گروه سرمایه‌گذاری امید را به سمت مشاور وزیر و دستیار ویژه خود منصوب کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، مهندس احمد ابراهیمی مدیرعامل سابق گروه سرمایه‌گذاری امید را به سمت مشاور وزیر و دستیار ویژه خود منصوب کرد.
به گزارش ایسنا، در حکم صادره از سوی دکتر رضا رحمانی وزیر صمت آمده است؛ " با توجه به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و دستیار ویژه منصوب می‌شوید".
امید است با همکاری و تعامل با معاونان و مشاورین، ضمن ارائه پیشنهادات اثربخش، موجبات پیشرفت امور را فراهم کنید.
گفتنی است مهندس احمد ابراهیمی از دی ماه  ۱۳۹۶تا آذرماه ۱۳۹۷ مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بود.
در دوره مدیریت مهندس احمد ابراهیمی از یک سو، روند بازدهی این سهم در بین هلدینگ‌های چند رشته‌ای نشان از بازدهی۲۲۰درصدی نسبت به سال گذشته دارد و روند قیمتی از عدد ۲۳۳۷ ریال به ۵۲۵۰ ریال افزایش را نشان می‌دهد و از سوی دیگر ارزش خالص دارایی‌های شرکت نشان از ارزندگی سهم دارد. این هلدینگ با ۳۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه و ۱۶ هزار میلیارد تومان ارزش بازارسرمایه، در رتبه اول در بین هلدینگهای چند رشته ای قرار گرفته است.
از جمله اتفاقات دیگر خوبی که می‌توان در گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره مورد اشاره داشت، عرضه سهام شرکت عظیم "گهرزمین" در بازار فرابورس است. بر اساس شنیده ها قرار است این هلدینگ، چند شرکت غیر بورسی دیگر خود را در بازار سرمایه عرضه کند. از سوی دیگر این هلدینگ از طریق یکی از زیر مجموعه‌های خود وارد یک قرارداد نفتی در خصوص احداث مخازن ذخیره سازی نفت خام در بندر جاسک شده است. تجربه‌ای مشابه مخازن ذخایر نفت گناوه که علاوه بر سودآوری، در امنیت ملی انرژی بسیار حایٔز اهمیت است. در این قرارداد که مالکیت ١٠٠ درصد آن در اختیار چند رشته‌ای امید است، اقدام به عقد قرارداد احداث مخازن ذخیره نفت خام در بندر جاسک با طرفیت مهندسی و توسعه نفت کرده است.
توسعه برند گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و تلاش برای شفاف‌سازی حداکثری، معرفی ظرفیتها و توانایی‌های این هلدینگ عظیم و اطلاع رسانی از اصلاح رویه‌ها و حفظ و ارتقا ارزش سهام مجموعه، نسبت به دوره های پیش از رشد بسیار بیشتری برخوردار بود.
کد مطلب: 99223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *