۰
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰

ثبت نام میراسماعیلی در انتخابات فدراسیون جودو

آرش میراسماعیلی نایب رئیس سابق فدراسیون جودو در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرد.
ثبت نام میراسماعیلی در انتخابات فدراسیون جودو
آرش میراسماعیلی نایب رئیس سابق فدراسیون جودو در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه ریزی مسئولان وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از کاندیدای ریاست فدراسیون جودو از امروز یکشنبه (25 آذرماه) آغاز شد و به مدت 10 روز کاری ادامه خواهد داشت.
آرش میراسماعیلی پرافتخارترین قهرمان جودوی کشورمان (2 مدال طلا  مسابقات جهانی مونیخ ۲۰۰۱ و اوزاکا ۲۰۰۳، 2 مدال برنز مسابقات جهانی قاهره و ریودوژانیرو ۲۰۰۷ و یک مدال نقره و یک برنز بازی های آسیایی، سه طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی آسیا)، امروز با حضور در فدراسیون جودو در انتخابات ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کرد. میراسماعیلی رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است.
در جریان انتخابات مهرماه سال ۱۳۹۵، میراسماعیلی موفق به اخذ ۱۸ رای شد و تنها با اختلاف ۳ رای نسبت به محمد درخشان توفیقی در رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون نداشت. 
جودو از جمله فدراسیون هایی است که به خاطر قانون منع به کارگیری بازشسته ها دستخوش تغییرات مدیریتی شده است. محمد درخشان که مهرماه سال ۹۵ و پس از  ۹ سال دوری از جودو، ریاست این این رشته را عهده دار شد، ۱۲ آبان ماه و پس از گذشت تنها ۲۵ ماه از دوره مدیریت خود، اعلام استعفا کرد و از همان روز هم عمادی به عنوان سرپرست مسئولیت فدراسیون را عهده دار شد.
 
کد مطلب: 99272
برچسب ها: جودو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *