کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفاع بحرین از بن‌سلمان

27 آذر 1397 ساعت 11:25

بحرین در راستای همبستگی با عربستان قطعنامه‌های مجلس سنای آمریکا علیه ولیعهد سعودی و نیز در زمینه پایان حمایت از جنگ یمن را محکوم کرد.


بحرین در راستای همبستگی با عربستان قطعنامه‌های مجلس سنای آمریکا علیه ولیعهد سعودی و نیز در زمینه پایان حمایت از جنگ یمن را محکوم کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری واس، پادشاهی بحرین بار دیگر از تلاش‌های ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای تحکیم امنیت، صلح و تقویت توسعه در برخی از کشورهای جهان و همچنین ادامه نقش رهبری تاریخی سعودی در تمامی زمینه‌ها قدردانی کرد.
بحرین همچنین ادعا کرده است: عربستان مهمترین عامل دستیابی به ثبات در منطقه و تمامی نقاط جهان و قوی‌ترین پشتیبان تلاش‌ها برای مقابله با تروریسم و حامیان آن است.
پادشاهی بحرین در بیانیه خود همچنین مواضع مسؤولانه و تلاش‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و اقدامات مداوم وی در زمینه مقابله با تروریسم، تحکیم امنیت و صلح در منطقه و همچنین پایبندی به کار مشترک با هم‌پیمانان را ستود!
مجلس سنای آمریکا پیشتر با تصویب قطعنامه‌ای محمد بن سلمان را به‌ عنوان مسؤول قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول معرفی کرده بود.
بحرین اولین کشوری به شمار می‌رود که با صدور این بیانیه به دفاع از عربستان و ولیعهد این کشور در مقابل قطعنامه‌ مجلس سنای آمریکا پرداخته است.


کد مطلب: 99373

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/99373/دفاع-بحرین-بن-سلمان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir