۰
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲

کردهای سوریه از ورود ارتش به منبج حمایت کردند

گروه موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) از ورود ارتش این کشور به شهر منبج حمایت و اعلام کرد که با همکاری دمشق مشکلات را حل و فصل خواهد کرد.
گروه موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) از ورود ارتش این کشور به شهر منبج حمایت و اعلام کرد که با همکاری دمشق مشکلات را حل و فصل خواهد کرد.
به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جیهان احمد» سخنگوی این گروه در پاسخ به پرسشی درباره ورود ارتش سوریه به شهر منبج گفت: برای صیانت از سوریه از ورود ارتش به منبج حمایت می کنیم زیرا پای ترکیه به هرمکانی که برسد دیگر از آنجا بیرون نخواهد رفت.
وی همچنین با تاکید بر آمادگی این گروه برای حل و فصل مشکلات خود با دولت سوریه گفت: ما و نظام یک خانواده و مانند پدر و فرزندانش هستیم و مشکلات خود را بدون دخالت دیگران حل و فصل خواهیم کرد.
فرماندهی کل ارتش سوریه امروز از ورود یگان های ارتش به منبج واقع در استان حلب و اهتزاز پرچم این کشور بر فراز این شهر خبرداد.
این فرماندهی در بیانیه ای با اعلام ورود یگان های ارتش به شهر منبج ونصب پرچم سوریه بر فراز این شهر بر تعهد خود به انجام وظایف ملی در اجرای حاکمیت دولت بر وجب به وجب خاک این کشور تاکید کرد.
این بیانیه همچنین افزود: ورود یگان های ارتش به منبج در پاسخ به درخواست اهالی این شهر صورت گرفت.
بیانیه مذکور خاطر نشان ساخت با توجه به اهمیت تلاش بیشتر اقشار مختلف مردم سویه در حفاظت از حاکمیت ملی ،از بین بردن تروریسم، نابودی متجاوزان و بیرون راندن اشغالگران از خاک سوریه، نیروهای مسلح این کشور امنیت کامل برای مردم و دیگر افراد مقیم این کشور را تضمین می کند.
سوریه از سال 2011 تا 2018 با بحران ورود تروریست های خارجی به این کشور مواجه بود.
فعالان سوری پنجشنبه شب اعلام کردند که ارتش این کشور برای کنترل دوباره شهر منبج در شمال شرق شهر حلب، واقع در مرز ترکیه آماده می شود.
فعالان سوری در شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم هایی را به اشتراک گذاشتند که در آن خودروهای زرهی با پرچم سوریه نشان داده می شود که در حال انتقال نیرو به منبج هستند.
کد مطلب: 99953
برچسب ها: سوریه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *