کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برف و کولاک در ۴۹ محور کوهستانی ۱۵ استان

8 دی 1397 ساعت 13:28

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع برف و کولاک در ۴۹ محور کوهستانی ۱۵ استان کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع برف و کولاک در ۴۹ محور کوهستانی ۱۵ استان کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش تسنیم، مرتضی سلیمی با اشاره به بارش برف در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: طی دو روز گذشته، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان از برف و کولاک متأثر شدند. 
به‌ گفته این مقام مسئول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا کنون چهار هزار و 430 نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در مناطق و محورهای کوهستانی استان‌های یادشده، امدادرسانی شدند و 50 نفر هم اسکان اضطراری شدند. سلیمی رهاسازی 512 دستگاه خودرو از برف و ارائه خدمات درمانی سرپایی به 6 نفر را از جمله خدمات امدادگران هلال احمر عنوان کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: 78 تیم امدادی متشکل از 280 امدادگر مشغول امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک هستند. 


کد مطلب: 99996

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/99996/برف-کولاک-۴۹-محور-کوهستانی-۱۵-استان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir