۱
۱
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

چه می کنه این سخنگوی دولت!

محمدحسین روانبخش
دولت یک سال و نیم سخنگو نداشت ولی خوشبختانه با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مسئولان عزیز، این مشکل هم رفع شد و دولت حسن روحانی بار دیگر صاحب سخنگو شد.
چه می کنه این سخنگوی دولت!
دولت یک سال و نیم سخنگو نداشت ولی خوشبختانه با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مسئولان عزیز، این مشکل هم رفع شد و دولت حسن روحانی بار دیگر صاحب سخنگو شد. اولین خبری هم که سخنگوی تازه دولت اعلام کرد، علت استعفای وزیر آموزش و پرورش بود: «علت استعفای بطحایی شرکت در انتخابات مجلس بود».
 
با این شروع طوفانی، می توان آینده مثبت و ارزشمندی برای سخنگو و دولت پیش بینی کرد؛ احتمال دارد وزیر نیرو چند روزی غایب باشد و لازم باشد که سخنگوی دولت توضیح دهد که این استعفا ربطی به گردشگران ناراحت سد لفور ندارد و اردکانیان برای شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگانش رفته است، یا ممکن است چند وقت دیگر معاون اول رئیس جمهور استعفا بدهد و آنوقت حتما سخنگوی محترم دولت اعلام می کند که اسحاق جهانگیری برای حضور در انجمن اولیا و مربیان نوه اش استعفا داده است؛ همه که محمدباقر نوبخت و محمود واعظی نیستند که حتی اگر خود حسن روحانی هم استعفا بدهد آنها محکم به میز و صندلی چسبیده اند و هیچ سخنگویی لازم نیست درباره آنها توضیح بدهد.
 
با این تفاصیل، معلوم شد که واقعا در یک سال و نیم گذشته، نبود سخنگو لطمات بزرگ و جبران ناپذیری به دولت وارد کرده است؛ علت استعفای وزیران سابق بهداشت و راه ، بدرستی برای مردم تبیین نشد، علت استعفا و بعد هم بازگشت افتخار آفرین محمدجواد ظریف به اطلاع عموم مردم همیشه در صحنه نرسید و... . حرف آخر اینکه فقط خدا کند سخنگوی جدید دولت خدای ناکرده، زبانم لال به فکر نیفتد که در مسابقه عصر جدید تلویزیون شرکت کند، که در آن صورت کسی نیست که اعلام کند چرا علی ربیعی استعفا داد!
 
کد مطلب: 109806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ali
Romania
با این برنامه ای که سخنگوی دولت برای صاحب مسکن شدن بازنشسته ها و شاغلین دارد، چند قرن طول خواهد کشید تا آنها صاحب مسکن شوند !