; ?>; ?> سردار دلها را خرج انتخابات نکنیم - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۶

سردار دلها را خرج انتخابات نکنیم

عبدالله عقبایی
این که سردار سلیمانی سالها آسمانی شده بود در آن شکی نیست ، این که سردار سلیمانی زلزله ای به قدرت ۹ ریشتر در جهان ، به ویژه جهان اسلام بالاخص ایران بدون کمترین خسارتی لرزاند شکی نیست ، این که سردار سلیمانی بی تعارف بگویم از سرداران بزرگی مثل باکری ها ، همت ها ، خرازی ها ، باقری ها ، آبشناسان ها درس گرفت و شاگرد اول شد شکی نیست.
سردار دلها را خرج انتخابات نکنیم
این که سردار سلیمانی سالها آسمانی شده بود در آن شکی نیست ، این که سردار سلیمانی زلزله ای به قدرت ۹ ریشتر در جهان، به ویژه جهان اسلام بالاخص ایران بدون کمترین خسارتی لرزاند شکی نیست ، این که سردار سلیمانی بی تعارف بگویم از سرداران بزرگی مثل باکری ها ، همت ها ، خرازی ها ، باقری ها ، آبشناسان ها درس گرفت و شاگرد اول شد شکی نیست . ولی حضرت عباسی دارند از خون و قدرت و عظمتی که آن شهید برای اسلام ، ایران ، شیعه و‌ جبهه مقاومت به دست آورد، یک‌عده سیاسیون فرصت طلب و نظامیان فرصت طلب برای رسیدن به مقام و‌ دنیای سیر نشدنی از او دارند در فضای مجازی و غیره استفاده ابزاری میکنند،باید ترسید !؟ و جلوی آنهارا گرفت که سلیمانی را خرج رای آوردن خود نکنند ، بگذارند سلیمانی خرج حفظ ، ثبات ، اقتدار و محور وحدت نظام باقی بماند . 
بگذارید مکتبی که حاج قاسم به قول رهبری پایه گذاری کرده، که همان راه خدمت و رافت و محبت بین مومنان و شدت و قاطعیت با منافقان وکافران هست را حفظ و ادامه داد.
همه بدانند و همه بدانیم او فقط متعلق به سپاه نبود ، متعلق به اصول گرایان نبود ، متعلق به اصلاح طلبان نبود ... سلیمانی سربازی بزرگ و قهرمانی به یاد ماندنی برای وطن و محور آشتی ملی بین نیروهای وفادار به امام و رهبری بود . عزیزان بزرگوار اگر دستتان میرسد نشر دهید و نگذارید شان این قهرمان بی بدیل ایران خرج رای آوردن ، فلان سردار ، فلان روحانی ، فلان گروه نشود،که طالبان قدرت و ثروت هستند . سلیمانی باید الگوی رافت و مهربانی محبت و شهادت طلبی و دفاع از‌میهن و مظلومان جهان به‌عنوان یک‌ اسطوره باقی بماند . به والله مسئول هستید ، اگر در این امر مهم تعلل کنید ، بدانید این تعلل خیانت به خون شهیدان و نظام جمهوری اسلامی ایران است. 
کد مطلب: 124002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *