۰
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶

بهای سقوط گاتهام

علی ودایع
تمام شکوه و عظمت گاتهام ، چهارشنبه هفته گذشته فروپاشید.هرچه زمان می گذرد ، عمق ویرانی و خشم پدران آمریکا را بهتر می توان حس کرد.
بهای سقوط گاتهام
بهای سقوط گاتهام
علی ودایع
تمام شکوه و عظمت گاتهام ، چهارشنبه هفته گذشته فروپاشید.هرچه زمان می گذرد ، عمق ویرانی و خشم پدران آمریکا را بهتر می توان حس کرد.
 یازده سپتامبر هم شبیه چهارشنبه سگی واشنگتن بود. وقتی گرد و خاک برج های دوقلو خوابید ، ویرانی مشخص شد.
حیثیت آمریکا خدشه دار شده اما سیستم حکومت ایالات متحده خودش را جمع و جور کرده است .
تمام عوامل درگیر در سقوط گاتهام به خشن ترین شکل ممکن اما با حفظ ظاهر  پاکسازی خواهند شد. 
در آمریکا هر اقدامی باید همراه با اقناع افکار عمومی و نظرسنجی همراه باشد. رسانه ها به مردم می گویند که به چه چیزی فکر کنند . حالا گفته می شود که چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا و عوامل حمله به کاپیتال ، به واشنگتن خیانت کرده اند. مجازات خیانت ، اعدام است .
حذف همه دسترسی های دونالد ترامپ و هزاران هوادارش به شبکه های اجتماعی ، تازه آغاز فرآیند پاکسازی و برخورد است . بنا به تصمیم واشنگتن ، ترامپ به حصر رسانه ای می رود.
عنوان «تروریست های داخلی » قطعا هوشمندی خاصی در خود دارد که راه را برای برخورد با «پسران مغرور » فراهم خواهد کرد.
احتمال این که پروژه استیضاح ترامپ به نتیجه برسد ، زیاد است. او باید از حق حضور مجدد در انتخابات آمریکا محروم شود. او باید به جرم فرار مالیاتی و فساد مالی محکوم شود. او باید به جرم تجاوز و پرداخت رشوه به خانم های پورن استار مورد پیگرد قرار بگیرد. او باید دوباره مظنون ردیف اول رسوایی «راشاگیت» شود.
واشنگتن با حضور گارد ملی به یک دژ نظامی تبدیل شده است. تعلل نیروهای محافظ ایالتی در روز چهارشنبه سگی یک ابهام و سوال است. در آن روز ، حداقل پنج نفر کشته شدند اما مهم تر از هرچیزی ، پرستیژ ایالات متحده خدشه دار شد.
 در دکترین کلان واشنگتن ، پرستیژ برای آمریکا از نان شب واجب تر است. در طول یک قرن یا بهتر بگوییم ؛ از ابتدای شکل گیری ایالات متحده ، آمریکا با چنگ و دندان از پرستیژ واشنگتن دفاع کرده است . 
ترامپ و حامیانش تاوان سنگینی برای سقوط گاتهام می پردازند.
رویگردانی غول های اقتصادی از چهره های نزدیک به ترامپ ، فاز دوم برخورد با عوامل حمله به کاپیتال است.
پلیس فدرال آمریکا FBI در آرشیو خود اطلاعات زیادی دارد که به مرور منتشر خواهد شد.
در میان تمام آنچه که گفته شد ؛ هوادارن ترامپ می خواهند دست به اسلحه شوند اما پلن خشن انتهای «دار و دسته نیویورکی» در انتظار آنهاست.
ترامپ به هر ترتیب سرکوب خواهد شد اما هنوز از شوالیه تاریکی خبری نیست.
کد مطلب: 143233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *