۰
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵

اصولگرایان باید توبه کنند، نه اصلاح طلبان

صالح دلدم
اصولگرایان باید توبه کنند، نه اصلاح طلبان

هر از چندگاهی شاهد اظهارنظرهایی از سوی اصولگریان مبنی بر گذاشتن پیش شرط هایی جهت حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مانند اعلام برائت از فتنه ادعایی این طیف اقلیت در کشور و اکثریت در مسند سیاسی کشور هستیم. در این یادداشت قصد ورود به مباحث ادعایی اصولگرایان مانند فتنه یا امثالهم را نداریم زیرا مردم به اندازه کافی دارای دانش وآگاهی هستند و به خوبی می دانند که فتنه و فتنه گران چه کسانی هستند و اصولا این وصله ها به اصلاح طلبان نمی چسبد. عملکرد اصولگرایان در هشت سال مدیریت کامل در عرصه دستگاههای اجرایی و مقننه و وضع فعلی کشور خود به خوبی گواهی بر این مدعا و بهترین تبلیغ برای اصلاح طلبانی است که دولتی به ریاست سید محمد خاتمی و مجلسی اصلاح طلب را در عرصه مدیریت کشور به دیدگاه ملت گذاشتند و زمان زیادی نیز از آن تاریخ نگذشته است تا این موارد نیز مانند سایر موارد مشابه از جمله زمان نخست وزیری میرحسین موسوی و شرایط آن موقع اقتصادی کشور آن هم در اوج جنگ تحمیلی و تحریم های شدید آن زمان مورد حذف تاریخی اصولگرایان قرار گیرد !
باید به دوستان اصولگرا بفهمانیم که آن گروهی که لازم است بر اساس عمل به پیش شرط هایی مجددا وارد عرصه سیاسی کشور شوند اصولگرایان هستند و نه اصلاح طلبان . اصولگرایانی که باید از دولت و اقدامات احمدی نژاد و همچنین مواضع قبلی خود مبنی بر حمایت و روی کار آوردن این دولت توبه و برائت نمایند . اصولگرایانی که در یکی دوسال اخیر با قرار دادن خود در صف منتقدین دولت اصولگرای احمدی نژاد قصد فرار به جلو را دارند باید بدانند که ملت حمایت ها و جانفشانی های این طیف را در روی کار آمدن این دولت و شراکت اصولگرایان در وضعیت فعلی کشور را فراموش نخواهند کرد . دولت و حاکمیت کاملا اصولگرایی که نتیجه هشت سال مدیریت آن بالارفتن نرخ تورم ، بیکاری ، بی ارزش شدن پول ملی ، دیپلماسی ضعیف و شکست در عرصه بین الملل و تحریم های همه جانبه و اجماع جهانی علیه کشور از سوی همان قطعنامه های ورق پاره نامیده شده از سوی احمدی نژاد، نقض آزادی های اجتماعی و حقوق شهروندی، فساد مالی و اختلاس های میلیاردی و .... بوده است . در روی کار آمدن این دولت و وضع فعلی کشور تمامی اصولگرایان از
طیف های مختلف این جناح به یک اندازه مقصر هستند و بهتر است به جای فرار از بار مسئولیت این دولت از وضعیت بوجود آمده برای کشور و ملت که قربانی اصلی مدیریت اصولگرایانه هستند ، توبه کرده و ضمن اعلام برائت از گذشته خود، مدتی را استراحت کنند تا نظر اکثریت ملت به کرسی نشسته و اصلاح طلبان نوع مدیریت و احترام به حقوق اجتماعی و شهروندی و آزادی های مدنی و الگوی اقتصادی مناسب را به این طیف در مدیریت نشان دهند .
توضیح:صالح دلدم عضوحزب اعتماد ملی است

کد مطلب: 14818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *