کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه می‌کنه این استعمار پیر!

احمد مازنی

24 مرداد 1401 ساعت 21:05


چه می‌کنه این استعمار پیر! نویسنده‌ای را برای ناسزاگویی به مقدسات ما به کار می‌گیرد. از جان او محافظت می‌کند. وقتی مالیات‌دهندگان انگلیسی به هزینه‌های این محافظت اعتراض می‌کنند، او را به ولیده‌اش آمریکا پاس می‌دهد. احتمالا جوان تحریک شده‌ای را وادار می‌کند چند ضربه چاقو به او بزند که هر ضربه‌ای می‌توانست کشنده باشد، اما این ضربه‌ها او را نمی‌کشد. با استفاده از اورژانس هوایی او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و جوانک را همراه وکیل به دادگاه می‌برند و از عکس او در دادگاه هم برای نشان دادن عدالت قضایی غرب به ما ایرانی‌ها نمی‌گذرند.
و در امتداد افسانه غرانیق و آیات شیطانی شبکه‌های شیطانی ایران اینترنشنال، بی بی سی و ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و مجازی که برای مدیریت ذهن و روان ما سرمایه‌گذاری شده و الحمدلله موفق هم بوده‌اند را وارد عمل می‌کند تا به ما یادآوری کند امام روح‌الله خمینی حکم ترور یک نویسنده را داده که نویسنده خوبی بوده!، که رمان نوشته!
شخصیت‌هایش خیالی است آن قدر خیالی که به صورت اتفاقی نام یکی جبرییل، آن دیگری محمد، آخری هم امام که یک باره از دل فرانسه ظهور می‌کند و...! و در عین حال امام خمینی مقصر است که قبل از فتوای او مسلمانان پاکستان در تظاهرات علیه آیات شیطانی شش شهید داده‌اند و دو نماینده مسلمان مجلس هند حکم منع انتشار این کتاب را از دادگاه هند گرفته‌اند و در همین هند تظاهرات علیه کتاب و نویسنده‌اش را به خاک و خون کشیده‌اند و در بسیاری از کشورها خون مسلمانان به جوش آمده و در حقیقت فتوای روح الله خمینی که بعد از غلیان غیرت مسلمانان شرق و غرب عالم از این اثر کثیف و نویسنده و حامیان کثیف‌ترش صادر شد پاسخی به ندای فطرت مسلمین بود که شاید میزان غیرتشان تست می‌شد.
و نه‌تنها مردم ایران که همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی از این فتوا حمایت کرده‌اند.
واقعا چه می‌کنه این بریتانیای کبیر که دفتر دو شبکه ضد شیعه و ضد سنی‌اش در لندن در یک ساختمان مستقر است و کارکنانش در ساعات فراغت با هم قهوه می‌خورند و در ساعات کار هر کدام رو به دوربین به مقدسات آن دیگری فحش می‌دهند.
واقعا که چه می‌کنه این بریتانیای کبیر.


کد مطلب: 171773

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/note/171773/می-کنه-این-استعمار-پیر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir