۱
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۱

کی‌روش در سعدآباد؟

حسین عابدینی
کی‌روش در سعدآباد؟
نمی‌دانم با اطلاع جناب ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بوده یا نه؛ در اخبار آمده بود که کارلوس کی‌روش را برده‌اند کاخ سعدآباد تا آنجا را تماشا کند، بلکه خستگی و کوفتگی ناشی از پرتاب او به هوا بعد از بازی فوتبال با تیم ملی ولز از تنش به در رود!
درست است که کی‌روش بازی‌های مقدماتی و تدارکاتی فراوانی داشته، درست است دعوت از نفرات پا به توپ قدر و نخبه فوتبال از تمام کشور و جهان زحمت دارد و نهایتا انتخاب 25 فوتبالیست درجه یک و ممتاز به جای 26 نفر طاقت‌فرساست، حتما سه مسابقه بسیار حساس و پر از تنش و نزدیک با حریفان هم‌گروه انرژی زیادی می‌طلبد و دست و پنجه نرم کردن با دشمن و همدستی آنها با استکبار جهانی در ورزش فوتبال علیه تیم ملی ایران مشکل‌زاست و در نتیجه عدم صعود از گروه مثل دو دوره گذشته فوتبال جام جهانی که خودشان سرمربی بودند غیر قابل پذیرش است اما با گردن افراشته همراه تیم ملی به ایران آمدن او قابل ستایش و تقدیر است! اما جناب ضرغامی، چرا کی‌روش را برده‌اند کاخ سعدآباد را تماشا کند؟! بهتر نبود کی‌روش و دستیارانش را با یکی از اتوبوس‌های مسافربری بین شهری خاطره‌انگیز «لوان تور» می‌بردند منطقه عمومی شورآباد و دریاچه نمک حوض سلطان قم را به آنها نشان می‌دادند؟!
مرد جنتلمن و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران «دراگان اسکوچیچ» را گویا برده بودند حمام فین را دیده بود و بعد از او کی‌روش سرمربی شد. برای اسکوچیچ آن جوری و برای کی‌روش این جوری؟! خیلی خسته نباشید!
کد مطلب: 182612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *