۱
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷

دربي 99

حسین عابدینی
دربي 99
جام جهاني فوتبال 2022 قطر با قهرماني جهان مسي و آرژانتين در برابر تيم ملي فرانسه با اکثريت اعضاي تيمي که ريشه آفريقايي دارند، تمام شد.
کادر فني تمام تيم‌هاي ملي شرکت‌کننده فوتبال در قطر به محض رسيدن پايشان به کشورشان، بايد در مسابقات ليگ همانجا حاضر شوند و بلافاصله گرماي مسابقه فوتبال جهاني به ليگ داخلي مي‌رسد.
در فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي با سوت پايان مسابقات تازه چالش‌هاي مديريتي فدراسيون‌نشين‌هاي نابغه و دانشمند سر باز مي‌کند.
البته تدبير و دانش ورزشي حاضران مشکلات را مثل حلواي تر در گلو فرو مي‌دهند. مثلا در اولين هفته ليگ فوتبال کشور قرار است تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس براي دربي 99 روبروي هم بايستند.
بازيگران يکي يکي به حرف مي‌آيند. اولي: ساعت را اعلام مي‌کند. دومي: ساعت را تغيير مي‌دهد. سومي: روز بازي را تعيين مي‌کند. چهارمي: آن را تکذيب مي‌کند.
سوم شخص مفرد که کسي او را نمي‌شناسد بازي را بدون تماشاگر خواهان است، تالي‌تلو او حرفش را وتو مي‌کند، هواشناسي المان‌هاي ابر و باد و مه و خورشيد و فلک را پيش مي‌کشد.
زمين‌شناسي آن‌ را باطل مي‌کند!؟
به قول مرشدان زورخانه «هر لحظه يکي ز در درآيد که منم»
پيشنهاد ما: بياييد دربي 99 استقلال و پرسپوليس را در قطر برگزار کنيد، چون آنجا مي‌شود اين بازي تماشاگر داشته باشد و با همکاري دوستان قطري، وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال کنترل و مديريت حضور تماشاگران راحت است.
وزير ورزش بعد از مسابقه ايران و انگليس در مصاحبه‌اي فرمودند ما جو حضور تماشاگران ايراني در استاديوم قطر را قبل از بازي، هنگام بازي و بعد از بازي از استاديوم آزادي راحت‌تر مديريت و کنترل کرديم! خسته نباشيد ممنون که هستيد!؟
کد مطلب: 184481
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *