۰
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷

جنجال رفتنی است،اصلاحات ماندنی است

کمال الدین پیرموذن
جنجال رفتنی است،اصلاحات ماندنی است
با پیوند ساختارشکنان و عاری از مهری ( رژیم پهلوی ) و جنجال و سروصدایی که چند ماهه در جامعه ما و در برخی کشور ها به راه افتاده، بی تردید به جای ایجاد وحدت و پیوند میان آحاد جامعه، این جریان سیاسی-اجتماعی، پیام خشونت و نفرت و خون ریزی به همراه خود دارد، و به رغم داعیه دفاع از ملت و آزادی آنان، قفسی تازه برای هموطنان نازنیم ساخته اند و تفرقه و کینه ورزی و خشونت را دامن می زند، این نوع حرکات سیاسی-اجتماعی بی ریشه، همیشه گذرا و انحطاط اور است و هر قدر هم برای آن هزینه سنگین و نیرو صرف کنند، باز از حد یک فتنه اجتماعی فراتر نمی رود، واپسگرایی  و رژیم طاغوتی سلطنتی مذموم و منسوخ است و در این میهن ِبا تمدن و با ملت با ذکاوت و آزاده، خریداری ندارد. بی شک این حرکات جنجالی رفتنی است  اما جنبش اصلاحی که حدود هفت دهه است که در حافظه تاریخی ملت ما وجود دارد و مبنای فلسفی، اعتقادی و دموکراسی هم دارد، ماندنی است و این جنبش اصلاحی موجود در بطن جامعه، جریان خاص مخالف جمهوریت نظام را نیز در داخل پس خواهد زد.
وقتی مردم دریابند که این همه هیاهو برای هیچ و برای بازگشت رژیم ستم شاهی و وابستگی محض به جهان سلطه است، آنگاه چه مقدار
اعتقاد و اعتماد نسبت به رهبران وابسته در  آنها باقی می ماند؟!
این نخله ها ، رشد و ترقی ایران و ایرانی و گسترش  پیام اسلام در جهان و هم آغوش اسلامیت با ایرانیت را مستلزم، نفی خود و ارباب هایشان تلقی می کنند و از این روست که با اسلام در ایران و هم با قوام و اقتدار وحدت اقوام غیور ایرانی مخالفت می نمایند. 
متاسفانه ماجراجویان تندرو انحصارطلب هم، با تحریک زیرکانه جاسوسان آنان در داخل و جهالت ، بهانه بدست این مزدوران دشمنان ملک و ملت و البته چند نا آگاه غافل همراه آنان می دهند.
باید اذعان کرد ملت ایران به رغم تحمل این فتنه ها و فشار ها، خلف وعده ها  و نامهربانی ها ، کوتاهی های مسئولین و راست نمایی دروغ آنان، خود محوری و خود حق پنداری گاهاًاشتباه صاحب منصبان و ...  ملتی بسیار با تحمل، صلح خواه، طالب اصلاح و بهبود امورات و توجه ویژه به اقتصاد ایران و جمهوریت نظام بوده و در عموم استانها آن ، منافع ملک و ملت و اصلاح امورات عموم اقوام و شهروندان ایران زمین، مد نظر و خواست آنان است.  خداوند مکرراً وعده داده است که عاقبت نیک از ان صابرین  و متقین است و فریب و مکر و جنجال، از ناحیه هرکس، روی به مرگ و انتها دارد.
کد مطلب: 185739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *