کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلقک بهاری و درسی که مربی تایلند داد!

9 آذر 1396 ساعت 12:57

همه می دانند محمود احمدی نژاد دلش می خواهد به هر طریق ممکن همیشه در راس اخبار باشد ؛ حتی به قیمت اینکه جلوی دوربین ادای مستر بین را در بیاورد ؛ اما دریغ و افصوص که گاهی در اوج ادا و اطوارهایش اتفاقی می افتد که اصلا دیده نمی شود .


همه می دانند محمود احمدی نژاد دلش می خواهد به هر طریق ممکن  همیشه در راس اخبار باشد ؛ حتی به قیمت اینکه جلوی دوربین ادای مستر بین را در بیاورد ؛ اما دریغ و افصوص که گاهی در اوج ادا و اطوارهایش اتفاقی می افتد که اصلا دیده نمی شود . مثلا در همین روزهای اخیر ؛ طبق برنامه ریزی بروبچ قرار بود نامه نگاری و ادعاهای تازه دروغگوها (سه دلقک بهاری سابق و صاحبان هاله نور اسبق ) بترکاند اما از بخت بد ، سرمربی تیم کبدی بانوان تایلند در مسابقات گرگان ، روسری سرش کرده و وارد سالن شده ؛ عکاسها هم از زوایای مختلف از او عکس گرفته اند و همین حرکت این برادر عزیز ، همه برنامه ریزی احمدی نژاد و دار و دسته اش را تحت الشعاع قرار داده است ؛ واقعا این بندگان خدا شانس ندارند!
البته اگر از یک زاویه دیگر نگاه کنیم ؛ همین حرکت بی موقع مرد تایلندی ، می تواند الهام بخش برای احمدی نژاد و دار و دسته اش باشد ؛ تصورش را بکنید که از این به بعد به جای زنبیل قرمز ، لباس قرمز روی سرشان بیندازند و بروند چهار راه گلوبندک ! یا از این حرکات در جلسات مجمع تشخیص مصلحت در آورند ؛ واقعا می ترکاند!
روحت شاد هرودوت ؛ که دو هزار و پانصد سال پیش نوشتی : کسی را خوشبخت مپندار مگر اینکه عاقبتش را دیده باشی! 
 


کد مطلب: 77858

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/note/77858/دلقک-بهاری-درسی-مربی-تایلند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir