۰
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

ده نکته درباره عملیاتی کور و بی‌ارزش

کرم محمدی
مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز با حمله تروریستی مواجه گردید. در این عملیات یک کودک چهارساله ، یک جانباز ویلچر نشین 70 درصد دوران دفاع مقدس و چند تن از مردم غیر نظامی و تعدادی از سربازان و اعضای نیروهای مسلح به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح گردیدند.
ده نکته درباره عملیاتی کور و بی‌ارزش
مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز با حمله تروریستی مواجه گردید. در این عملیات یک کودک چهارساله ، یک جانباز ویلچر نشین 70 درصد دوران دفاع مقدس و چند تن از مردم غیر نظامی و تعدادی از سربازان و اعضای نیروهای مسلح  به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح گردیدند.
نه تنها در ایران، بلکه در اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان به هنگام برگزاری  رژه نیروهای نظامی  بجز گروهی اندک، سربازان و کادر نظامی و انتظامی فاقد فشنگ هستند.از این رو حمله به گروهی از نیروهای غیر مسلح و هدف قرار دادن مردم نه تنها افتخار محسوب نشده و نشانه شجاعت نیست  بلکه عین جنایت و بازتاب دهنده روحیه ددمنشی است.
2- عده‌ای بلافاصله در شبکه‌ها‌ی مجازی نوشتند که چرا این همه سرباز نتوانستند  چهار نفر را دستگیر و......نمایند. در پاسخ علاوه بر آنچه در بالا ذکر گردید،  بدلیل اینکه تروریست‌ها در لابلای جمعیت بوده اند بطور طبیعی نیروهایی که وظیفه حفاطت را عهده دار بوده اند نمی‌توانسته‌اند مانند تروریست‌ها عمل کرده و  بدون توجه به حضور و حفظ جان جمعیت انبوه غیر نظامی مبادرت به تیراندازی نمایند. اینان خود را جان‌نثار و جان فدای ملت ایران دانسته و می‌دانند.
3-   هلاکت سه تروریست و دستگیری نفر چهارم تا قبل از پایان مراسم‌ رژه ، نشان داد که پاسخ حافظان امنیت ملی کشور بسیار سریع و کوبنده و تمام کننده خواهد بود.
4- تهدیدات علنی و صریح مقامات آمریکایی، عربستانی و رژیم صهیونیستی  مبنی بر ایجاد نا امنی در داخل ایران، تردیدی باقی نمی‌گذارد که تیم‌های ترور از حمایت مالی و آموزشی محور غربی-عبری و عربی برخوردار هستند.
5- دعوت از سخن‌گوی گروهک تروریستی الاحواز در یکی از شبکه‌های ماهواره ای مورد حمایت عربستان سعودی و پذیرش رسمی مسئولیت این جنایت هولناک، و سکونت این فرد در  کپنهاک دانمارک بیانگر حمایت همه جانبه سیاسی و تبلیغاتی از تروریست‌ها و معیار‌های دوگانه آنها  می‌باشد.
6- رژه روز سی و یکم شهریور ماه هرسال، گرامی داشت یاد وخاطره فرزندان این ملت در برابر تجاوز رژیم بعثی وقت حاکم بر عراق می‌باشد.اقدام تروریست‌ها در حمله به این مراسم و هدف قرار دادن و به شهادت رسانیدن تعدادی از آن قهرمانان همیشه سرافراز و مردم عادی، بار دیگر خاطره خباثت و قسی القلب بودن بعثی‌ها و رهروان آنها را در اذهان زنده نمود.
7- واکنش بسیار گسترده مردمی از همه طیف‌های مختلف سیاسی، قومی و مذهبی در محکومیت این اقدام، باردیگر نشان داد که مردم این سرزمین ولو اگر به دولت، مجلس، دستگاه قضایی و حتی برخی سیاست‌های کلی نیز انتقاد داشته باشند اما نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشور خویش حساس بوده و تهدید آنرا بر نمی‌تابند.ایران همیشه سرافراز خانواده ای بزرگ است و بگو مگوهای درون خانوادگی هرگز به معنای همراهی با آنانی که تمامیت ارضی واستقلال و هیمنه این خانه را نشانه گرفته‌اند، نیست و نخواهد بود.
8- معنا ندارد  ترور، وحشت آفرینی و کشتار برای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها مذموم و محکوم باشد اما وقتی مردم ایران با آن مواجه شوند،  حق مسلم  تروریست‌ها محسوب گردد و سران آنها سر در  آخور آمریکا و عربستان داشته باشند و از قضا شهرهای  کشورهای اروپایی مامن آنها واقع گردد. اتحادیه اروپا و مخصوصا دولت دانمارک اگر در مخالفت با اقدامات تروریستی صادق است، باید در اسرع وقت اعضا و سخن‌گوی این گروهک که صریحا مسئولیت این اقدام را برعهده گرفته اند، دستگیر و تحت پیگرد قرار دهند.
9- مشاهده پیکر‌های کودکان شهید و مجروح بر روی دستان اعضای شریف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز ، یکی بودن ملت و آنها را به زیباترین وجه ممکن به نمایش گذاشت.
10- در همان حالی که ملت ایران عزادار جمعی از هموطنان خود بودند، شبکه‌های دیداری و شنیداری و نوشتاری تحت حاکمیت برخی از دولت‌های مرتجع عرب  بر طبل شادی کوبیدند و از این جنایت استقبال کردند.ملت رشید ایران این وقاحت و بی شرمی را فراموش نخواهد نمود.
کد مطلب: 94462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *