۵۸
۵
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
مردم‌سالاری آنلاین بررسی می‌کند

دردسرهای آذویکو برای مشتریان خودروی ام‌جی ۳۶۰

خلف وعده‌های شرکتی که مدعی بود ده برابر خودروهای پیش‌فروش‌شده قطعه انبار کرده است!
شرکت صنعت خودروی آذربایجان که در تابستان امسال اعلام کرده بود، هیچ نگرانی و محدودیتی از بابت تحریم‌ها ندارد و تا ده برابر خودروهای پیش‌فروش شده، قطعه در انبار دارد، با تأخیر بسیار زیاد در تحویل خودروهای ثبت‌نامی، مشتریان خود را به دردسر انداخته است!
ثبت‌نام‌کنندگان خودروی ام جی از رفتار شرکت صنعت خودروی آذربایجان به شدت ناراضی هستند.
ثبت‌نام‌کنندگان خودروی ام جی از رفتار شرکت صنعت خودروی آذربایجان به شدت ناراضی هستند.
شرکت صنعت خودروی آذربایجان که در تابستان امسال اعلام کرده بود، هیچ نگرانی و محدودیتی از بابت تحریم‌ها ندارد و تا ده برابر خودروهای پیش‌فروش شده، قطعه در انبار دارد، با تأخیر بسیار زیاد در تحویل خودروهای ثبت‌نامی، مشتریان خود را به دردسر انداخته است!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذویکو) که تولیدکننده خودروهای ام‌جی در ایران است، خُلف وعده‌های بسیاری در تحویل خودروهای مشتریان قراردادهای پیش‌فروش خود داشته است.
این شرکت از سال گذشته تولید خودروهای ام جی ۳۶۰ را در ایران آغاز کرده است. آذویکو با اطمینان دادن به ثبت‌نام‌کنندگان، اقدام به پیش‌فروش خودروهای ام جی ۳۶۰ در اردیبهشت سال جاری کرد؛ اطمینان دادن‌هایی که مرور زمان ثابت کرد که کاذب بوده‌اند.
در حالی که مشخص شده بود آمریکا از برجام خارج می‌شود و به زودی صنعت خودروی ایران را تحریم می‌کند، شرکت صنعت خودروی آذربایجان اعلام کرد که خودروها را بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ روز پس از ثبت‌نام تحویل مشتریان می‌دهد.
در تیر ماه امسال، فریبرز زارعی قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنعت خودروی آذربایجان در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: «شریک خارجی ما به عنوان یک سرمایه‌گذار در بازار خودروی داخلی ورود کرده است لذا از بابت تحریم‌ها محدودیتی نخواهیم داشت. در شرایط کنونی که برای ۶ هزار دستگاه پیش فروش انجام داده‌ایم که تا ۱۰ برابر آن موجودی قطعه داریم. بنابراین محدودیتی برای تولید و یا خدمات پس از فروش نداریم».
شریک خارجی شرکت آذویکو، گروه خودروسازی سایک موتور است که بزرگترین خودروساز در چین محسوب می‌شود. سایک موتور، یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی دولتی در چین است.
شرکت آذویکو به مشتریان خود اطمینان داده بود که هیچ خللی در تحویل خودرو ایجاد نمی‌شود. قائم مقام فروش این شرکت گفته بود: «روزانه ۶۰ دستگاه خودرو در سه مدل دستی، اتومات و توربو تولید می‌کنیم که امیدواریم تا پایان سال میزان تولید خود را روزانه به ۱۲۰ دستگاه برسانیم؛ ضمن اینکه محصول جدید ما نیز تا پایان امسال به بازار خواهد آمد و عرضه و فروش آن آغاز می‌شود».
با این حال، گذشت چند ماه ثابت کرد که این اظهارات، کاملاً تبلیغاتی بوده است. آمارهای رسمی منتشرشده توسط دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که تولید شرکت صنعت خودروی آذربایجان در آبان ماه امسال به صفر بوده است!
در واقع، علی‌رغم وعده‌های داده شده شرکت آذویکو بدون تامین قطعات و بدون کسب تضامین کافی از شریک چینی خود، اقدام به پیش‌فروش خودرو کرده است و با گذشت ماه‌ها هنوز موفق به انجام بخش بزرگی از تعهدات خود نشده است.
 
اعلام موعد جدید برای تحویل خودروهای ام جی
شرکت صنعت خودروی آذربایجان که کارخانه آن در کیلومتر ۳۰ جاده تبریز- آذرشهر قرار دارد، اخیراً موعدهای جدیدی را برای تحویل خودرو تعیین کرده است. این شرکت طی اطلاعیه‌ای به ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای ام جی ۳۶۰ گفته است که خودروهای آن‌ها را در بازه زمانی بهمن امسال تا آبان سال ۹۸ تحویل می‌دهد!
شرکت آذویکو اعلام کرده است که خودروهایی که طبق قرارداد موعد تحویل آن‌ها دی ۹۷ بوده را آبان سال آینده می‌دهد!
برخی از ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای ام جی در اعتراضات خود گفته‌اند که شرکت خودروی آذربایجان تنها مجوز پیش‌فروش ۱۰۰۰ دستگاه خودرو را داشته است اما نسبت به پیش‌فروش ۶۰۰۰ دستگاه اقدام کرده است.
ثبت‌نام کنندگان به توخالی بودن وعده‌های مدیران این شرکت نیز اشاره می‌کنند. یکی از مشتریان این شرکت به مردم سالاری آنلاین می‌گوید: «بنده در تاریخ ۲۴ خرداد امسال با تکیه بر تعهد زبانی مدیران شرکت صنعت خودرو آذربایجان مبنی بر انجام کامل تعهدات با وجود تحریم‌ها، طی قراردادی یک دستگاه خودرو ام جی ۳۶۰ توربو اتومات با قیمت قطعی ۸۸.۸ میلیون تومان و پیش پرداخت ۴۹ میلیون تومان پیش‌خرید کردم. بر اساس همین قرارداد شرکت متعهد به تحویل خودرو طی ۱۰۰ روز کاری شد. این شرکت در تیر ۹۷ اعلام کرد که قطعات تمامی خودروهای ثبت نامی را در انبار موجود دارد و به راحتی در موعد مقرر خودروها را تحویل خواهد داد. اما در آبان ۹۷ و پس از گذشت ۱۲۰ روز از قرارداد مذکور اعلام کردند که در تهیه قطعات خودرو مشکل دارند و شرکت برخلاف قرارداد و قوانین موجود کشور جوابگوی درخواست‌های بنده جهت تحویل خودرو نیست. در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۷ نیز شرکت طی اعلامیه‌ای تاریخ تحویل خودرو را به مرداد ۹۸ موکول کرد و تاریخ تحویل را از ۱۰۰ روز به ۴۲۷ روز افزایش داد!»
 
کد مطلب: 102419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اشرافیان
Iran, Islamic Republic of
یه بار اومدیم بعد ۹سال ماشین ثبت نام کردیم با وعده های کارخونه،مال باخته شدیم
به کجا باید فرار کرد تا در حاشیه امن قرار بگیریم؟
Iran, Islamic Republic of
سلام باید آذیکو ام جی بهمون بده
Iran, Islamic Republic of
ما فقط ام جی میخواهیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام: این قضیه فقط از طریق قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی حل شدنی هست.
بينوا
Germany
خدا خير به اين بندگان خدا بده كه ٦٠٠٠ نفر رو فریب دادن.
ممنون واقعا
محمد
Iran, Islamic Republic of
ممنون از پيگيري و پوشش خبري تون
واقعا صداي مردم به جايي نميرسه
بنده ارديبهشت ماه با موعد تحويل ١٢٠ روز كاري ثبت نام كردم كه در مهر ماه بايد تحويل ميگرفتم، و در حال حاضر شركت در شرايط زماني مختلف وعده هايي داد و در نهايت در ١٤ بهمن وعده تحويل در خرداد يا تير ماه سال ٩٨ رو دادة و واحد سي آر أم شركت كه تلفني مكالماتي داشتيم، إذعان داشتند كه سال ديگه هم معلوم نيست خودروتون رو بديم.
ما به تعزيرات و وزارت صنعت هم پناه برديم و ثبت شكايت كرديم ولي ظاهراً زور شركت زياده كه واحد سي آر ام با همه ي أين اوصاف اعلام ميكنن كه اگر نخواهيم سال ديگه هم شايد خبري أز تحويل نباشه.
Iran, Islamic Republic of
سلام ایا کسی تا الان ماشین تحویل گرفته در سال 98؟
Iran, Islamic Republic of
بنده از طریق مراجع قضایی خودرو ام جیمو گرفتم
ناشناس
France
سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون حق مطلب رو ادا کردین،بالاخره وقتی نظارت نباشه قورباغه ابو عطا میخونه،وقتی ایران خودرو و سایپا اینطور رفتار کردن اینام خواستن عقب نمونن،چرا؟ چون کسی نیس به داد مردم برسه...
هادی
Germany
اقا درود به شرفتون که بالاخره حرف دل مردم رو زدید، خسته شدیم از این همه سایت که دارن از این شرکت و خلف وعده سنگینش حمایت میکنن و میگن شرکت خصوصی اذربایجان جلوتر از شرکت های دولتی داره به تعهدات خودش عمل میکنه، الان هم یک فضایی شرکت ایجاد کرده که مردم انصراف بدن ، مشکل اینجاست که یک نفر تو وزارت صنعت نیست بگه چطور این شرکت مجوز پیش فروش داشته ، الان وضعیت شرکت چطوره ، مردم رو توی برزخ نگه داشتند
علی
Singapore
یعنی کلاهبرداری کردن؟
مگه میشه مجوز 1000 تا داشته باشه 6000 بفروشد مگه وزارت صمت نظارت نداره؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
بسته به این داره که وزارت با کی باشه. دیگه گردن کلفتتر از دو خودروساز ایران که نیستن. وزارت اگر تونست حریف اونا بشه اینم مشکلش حل میشه. اشتباه از جانب ما بود که یکبار دیگه خواستیم به تولید داخلی اعتماد کنیم
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت ما خواستیم از تولید ملی حمایت کنیم ۱۰۰روز کاری الان شده۱۶ماه کی باید جوابگو باشه
میثم
Iran, Islamic Republic of
سلام. آقا اینا به ما دروغ گفتن. الانم گرفتار شدیم. همه‌ ماشین ها هم گرون شده.
atcman20102
Iran, Islamic Republic of
سپاس از عدالت رسانه ای بابت انتشار این خبر ، مردم سالاری ، رسانه مردمی
مهدي
Iran, Islamic Republic of
سلام

خواهشمندم دراين خصوص پيگيري بفرماييد
United States
اینا دروغ گفتن به مردم ...
احسان
Iran, Islamic Republic of
آذویکو فقط داره با این بیانیه هایی که میده وقت میخره اصلا هم براش حق و حقوق مشتری مهم نیس
فریبخورده
United Arab Emirates
با سلام و تشکر از انتشار این خبر. نزدیک 6000 نفر با این شرکت قرارداد های 100 و120 و140 روزه بسته اند و خیلی ها مثل من خودروی زیرپای خود را فروخته به امید اینکه 100 روز بعد یک ماشین صفر کیلومتر داشته باشند ولی حالا باید بین 400تا 500 روز بدون خودرو به افق خیره شوند تا شاید خودرو را تحویل بگیرند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از متن بسیار زیبا و مستندی که درج کردین
بله تمامی این گفته ها کاملا صحیح است. بنده هم یکی از این فریب خوردگان خرید خودرو ام جی هستم
برخی میگویند با توجه به شواهدی که وجود دارد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت با برخی از بزرگان وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف کننده زد و بند انجام داده اند که تونستن موفق بشن مجوز پیش فروش رو به این راحتی بگیرن و براحتی بتونن از زیر بار پاسخگویی به این دو ارکان شونه خالی کنن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض ادب چرا رییس و قائم مقام این شرکت اینطوری باآبروی مردم بازی میکنن؟ من رفتم ماشینمو فروختم ام جی 360 ثبت نام کردم که اینطوری گذاشتن تو کاسه ما
چرا دل مردم روخوش میکنن و به نمایندگی ها و مردم میگن هم ماشین هست هم قطعه بعد میگن نداریم؟ ایشالا خدا جواب این کاراشونو بده
ابوالفضل زارع
Iran, Islamic Republic of
شرکت اول با علم اینکه از تحریم های احتمالی خبر داره و از آنها متضرر نمیشه اقدام به پیش فروش کرد ولی الان حاضر به پاسخ نیست و با بیانیه هایی که صادر میکنه هیچ حقوقی برای مشتری قائل نیس و فقط داره وقت میخره
رضايي
Iran, Islamic Republic of
سلام.منم يه نفر ازون مال باخته هايي هستم كه ام جي ٣٦٠ ثبت نام كردم .خرداد ٩٧ ثبت نام كرده بودم كه طبق قرداد بايد ١٥ اذر ٩٧ تحويل ميگرفتم ماشين رو ولي شركت اصلا پاسخ گو نيست الانم اومده بيانيه داده كه مهر ٩٨ تحويل بده. درحالیکه از روز اول باید به ما ميگفت سال بعد تحويل ميدم اونوقت مشتري يا ثبت نام ميكرد يا نميكرد.
Iran, Islamic Republic of
این شرکت با پول ما رفته خودروسازیهای دیگه خودرو پیش خرید کرده.خیلی از خودروهارو هم تحویل گرفته سودشم برده الانم فقط دنبال اینه انصراف بدیم پولامونو برگشت بده.یعنی با پول ما مردم بیچاره فریب خورده تو این اوضاع کلی سود کرده
حسین
Luxembourg
با سلام
بنده خودم یکی از خریداران خودرو ام جی از این شرکت هستم.
هنگام ثبت نام جوری در باغ سبز نشان دادند که گفتم زدم تو خال. الان که که به هیچ عنوان پاسخگو نیستن. البته یک پاسخ دارند که به عموم مردم میدهند. " هر کی نمی خواد بیاد پولش رو بگیره بره"
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کم کاری و بحران به وجود آمده بر اثر بی توجهی وزارت صمت و سازمان حمایت به حقوق مصرف کنندگان است
گویا تعمدی در این ثبت نامهای بی حساب و کتاب و مجوزهای بی حساب نیز وجود دارد.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
موعد تحویل من اواخر آبان بود، ما صبر کردیم گفتیم شاید قبل عید بدن و رفته آبان سال دیگه... عمق فاجعه را ببینید، ٫اصلا قابل تحمل نیست، باید قانونی برخورد کنیم...
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
سلام. تو روز روشن قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش دروغ میگه و هیچ کسی هم به داد ما نمیرسه. حتی خود روابط عمومی هم میگه تو موعد جدید هم‌معلوم نیست خودرو بدیم یا نه؟ یعنی هیچکی حریفشون نیست هر کاری دلشون بخواد می کنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من از کارگران خود شرکت شنیدم که اینها قصد ندارن خودروهای ثبت نامی رو تحویل بدن. ماهی فقط 3- 4 تا خودرو تحویل میدن که صدای کسی در نیاد. ما که صدامون به جایی نمیرسه خواهشا پیگیری کنید
عباس
Iran, Islamic Republic of
فک کنم این شرکت از مردم پول گرفته رفته خودروسازهای دیگه مث سایپا و ایرانخودرو کلی خودرو ثبت نام کرده و تحویل گرفت و فروخت.خیلی هم سود کرد.الانم پاسخگو نیست.یعنی تولیدی در کار نبوده و نیست.الانم که میگه بیاین پولاتونو بگیرین ماشینی در کار نیست.کلی سود ازخریدوفروش پرایدو405.. با پول ما مردم بیچاره بردن.
عزت زارع
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام من خانمی هستم که هر چه داشتم فروخته ام تا توانستم برای ثبت نام ۲۰ملیون جورکردم و برای قسطهای اول و دومش ماشین زیر پام را فروختم تا بتوانم ماشین خوبی سوار بشم. شما را به خدا قسمتون میدم طبق قرارتون که شهریور۹۸ گفتید ماشین را تحویل میدید به کسانی که واقعا نیازمندن تمام زندگیشون فقط این ماشین هست شما را به خدا بهمون بدهید. با تشکر از مدیران دلسوز
Iran, Islamic Republic of
چکار کنیم از دست این شرکت،، به دادمان برسید؟
Iran, Islamic Republic of
فریاد فریاد فریاد .
چکار کنیم !!!
خدایا خودت کمک کن
محمد رضا
Netherlands Antilles
سلام.
منم یکی از ثبت نام کنندگان خرداد ۹۷ این خودرو با تحویل ۱۴۰ روزه هستم .۵۰ میلیون واریز کردم.
این شرکت از ما کلاهبرداری کرده و هیچ کس پاسخگوی ما نیست . یکی نیست به داد ما برسه . پولو گرفتند ، خوردو هم نمی دن .
الان با این پنجاه میلیون که این قدر ارزشش اومده پایین پراید باید بگیریم .
ای کاش مسئولین چشمهاشون رو باز میکردند ببیند چه خبره .
موعد تحویل من ۱۵ آذر ۹۷ بوده . که شرکت با یه جدول کذایی در بهمن ۹۷ ، تحویل خودرو را به مهر ۹۸ موکول کرده .و گفته طبق زمانبندی جدید تحویل میدم . ولی طبق شواهد رسیده در تحویل مشتریان فروردین و اردیبهشت۹۸ هم بد قولی کرده و تعداد ناچیزی رو تحویل داده.
با تشکر از سایت خوبتون
حسین
Netherlands Antilles
الان باید چکار کنیم ، من تحویل اول آبان بودم که گفتن شهریور، مثل اینکه شهریور هم خبری نیست.
خودروی جایگزین هم که ندارن تحویل بدهند. الان با این پول یه پراید بهمون میدن. ای خدا
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوستان روند شکایت از شرکت رو کسی میدونه به چه شکل هست؟
فرراز
Iran, Islamic Republic of
سلام.دوستان گروه تلگرامی باز کنیم و هممون جمع بشیم بریم جلوی صنعت و معدن کارخونرو بفروشه پولمونو به خودشون 5 درصد زیر حاشیه بازار بده خدمون
Netherlands
اره. حتما
حسین
Iran, Islamic Republic of
مشتری نگون بخت این شرکت محترم هستم. احتمالاً مدیریت محترم!!!! تشخیص داده که ۹ ماه تاخیر کمه و می خواهد تحویل خودروی ثبت نامی را به رکورد یک سال برسانند شایدم بیشتر....
باشد که ما به تولید داخلی توجه کنیم...هر چند این تولید داخلی نیست...
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
با سلام تکلیف کسایی که حواله خریدن اونم به قیمت گزاف چی میشه ؟
فرزاد
Romania
سلام دوستان چیکار کنیم؟ تا کی پولمون اونجا میمونه
سعید
Iran, Islamic Republic of
شرکت نمیخواد ماشین بده. بقیه حرفها بهونه است.دولت هم نمیخواد حرکتی بکنه چون مدیران فاسد زیاد داره. خدا به دادمون برسه فقط همین
پدرام
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفیم که به راحتی میان مردم رو فریب میدن انداختنمون توی منگنه هیچ راهی برامون نذاشتن فقط یه کاغذ دادن دستمون جالب اینجاست اومدن از سال قبل چندین پیج اینستا راه انداختن که شکایت کنید تجمع کنیم دان مردم رو میرسونن حواله ها رو پس بگیرن تمام حرکتاشون با نقشه پیش میره ماشین 250 میلیونی رو چجور میده 88 تومن
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان ۷۰۰۰عدد ۵۵میلیون تومن رو داد به دلار ۷تومنی و‌فروخت به ۱۷ تومن الانم میگه بیایید به پولتون سود بدیم مسخره کرده،تحریم بهانه هست چطوری تیگو و‌ اریزو و ام‌وی ام‌ تا هر چقدر بخوای میتونی از چین بیاری!!!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
سلام ، لطفا اگر گروه تجمعی هست بفرمائید تا ما هم مطلع باشیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
گروه تلگرامی
https://t.me/MG360protest
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا ازشون نگذره یه سری آدم دزد دور هم جمع شدن فکر میکنید به فکر مردم هستند من وام گرفتم یکساله دارم قسط میدم ولی از ماشین هم خبری نیست. ای خدا صدای ما رو بشنو
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
سلام
الان چه کار باید کرد کسی اگر میدونه بگه
Iran, Islamic Republic of

اگر دادن مجوز به یک دزد و کلاهبردار با این همه پشتوانه به همین راحتی هست دیگه حرفی برای مظلوم نمی مونه ما خریداران واقعی تنها یه خودرو برای زیر پایی خودمان از این شرکت خریدیم. بازیچه یکسری دلال بی سواد شدیم تا با خراب کردن کوخ هایمان کاخ برای خود بسازند
به امید روزی که این کاخ ها بر سرشان خراب بشه
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
من ماشین ام وی ام 550رو به قیمت 40تومن فروختم .وام هم گرفتم که بتونم ماشین ام جی بخرم الان به نظر شما با 40 تومن پراید میتونم بخرم؟درصورتی که ماشین ام وی ام الان بالای 110داره خریدوفروش میشه.
Iran, Islamic Republic of
با سلام: باید به طور سریع و قاطع قوه قضائیه از مدیران شرکت آذیکو بخواهند در رسانه ملی حضور بعمل آورند و با در نظر گرفتن ضرر و زیان مشتریان خودروی جایگزین را اعلام و متعهد گردند ظرف مدت کوتاه و معینی تحویل دهند.و از این حالت بلاتکیفی و چشم انتظاری مردم شریف و صبور کشورمان را نجات دهند.
میترسم از اعلام نامم
Iran, Islamic Republic of
آ قایان لطفا اینقدر نظریه پردازی نکنن یک گام عملی بردارند و به داد مردم مظلوم برسن اگه اینکاره هستند .اگه واقعا مخالف رانت هستند.یادتون باشه شما از مردم نتوانستیم رای بگیرین .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام، با توجه به شناخت کافی چند ساله که از عوامل این شرکت دارم فقط میتونم بگم که حرکت پیش فروش دوستان مصداق کامل کلاهبرداری بود و اونا کاملا آگاهانه و با علم به این که شرکت توانایی تولید این تیراژ رو نداره اقدام به پیش فروش و گرفتن پول مردم کردن.
این شرکت سابقه همکاری با ایران خودرو ( تحت عنوان ایران خودرو آذربایجان در سال 89 تا 93) و سایپا (از سال 93 الی 95) رو هم داشته و نتونسته با اونها هم همکاری کنه و هنوز مسایل مالیش رو با سایپا حل نکرده و اصولا روحیه همکاری و تولید در این شرکت وجود نداره.
مالک این شرکت و مدیر عاملش از سال 90 خواستن خیلی کارها بکنن و در عمل بعد از نزدیک به 8 سال و وجود پتانسیل تولید بسیار خوب در این مجموعه کلا خروجیش حدود 4000 دستگاه پراید، سه دستگاه 206 صندوقدار و فک کنم حدود دو یا سه هزار تا MG باشه که در مقابل سرمایه گذاری انجام شده ناچیزه.مسئولینی که وظیفه نظارت رو دارن باید بیان بررسی کنن و سفارشگزاری قطعات و زمان شروع تحریم ها و پیش فروش رو مقایسه کنن تا حقیقت ماجرا دستشون بیاد.ممنون
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام یا خودروی جایگزین بدید یا کار رو یه سره کنید.انتظار واقعا خیلی بده
آیدا
Iran, Islamic Republic of
من تازه ازدواج کردم و با وام ازدواجمون ثبتنام کردیم.هنوز داریم قسطاشو میدیم ، وقتی دیدیم که چقدر این شرکت داره دبه در میاره و هی تاخیری میزنه انصراف دادیم.
الان دو ماهه انصراف دادیم ولی کو پولمون؟
دزدی ازین بزرگتر؟
حتی با انصرافمون هم هنوز پولمونو ندادن در حالیکه گفتن تا ۱ ماه میدیم. من هرگز ازشون نمیگذرم بخاطر اینکه اول زندگی همچین ضرر بزرگی بهمون وارد کردن
آیدا
Iran, Islamic Republic of
هنوز پولمونو ندادن با اینکه ۵ ماهه انصراف دادیم! امیدوارم به ذلت بیوفتید
امیدوارم که داغ ببینید و جوونایی که تازه ازدواج کردن رو اینقدر عذاب ندید
Iran, Islamic Republic of
من بارها به دفتر جاده مخصوص مراجعه کردمو گفتم اگر قراره تحویل نشه انصراف بدم پولمو بدید گفتن ما 12000 تا ckd داریم کلا 5000 تا فروختیم
7000 تا مازاد داریم
تو گمرک هست دولت مجوز ترخیص نمیده
اون هم مجبوره دیر یا زود اجازه ترخیص بده
کافی قوه قضائیه یه بازرسی کنه از گمرک تا ببینه قضیه چیه
من فکر کنم اینا خودشون ترخیص نمیکنن تا تحویل ندن بعدا با قیمت مناسب مدنظر خودشون فروش کنن
مریم
United Arab Emirates
بی عرضه ترین شرکت همین شرکته آذیکو‌هس
خدالعنتتون کنه