۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
در درگیریِ نیروی انتظامی و افرادی ناشناس رخ داد

انفجارِ تانکرِ سوخت، شهادتِ سربازِ وظیفه و جراحاتِ شدیدِ یکی از افسران ناجا+تصاویر

عاملان دستگیر شدند
بامدادِ چهارشنبه، در درگیریِ میانِ مأمورانِ نیروی انتظامی با افرادی ناشناس در خرم‌آباد، یک تانکرِ حملِ گازِ سی‌ان‌جی منفجر شد و یکی از سربازانِ وظیفه به شهادت رسید و یکی از افسرهای نیروی انتظامی نیز به شدت مجروح گردید.
در درگیریِ میانِ مأمورانِ نیروی انتظامی با افرادی ناشناس در خرم‌آباد، یک تانکرِ حملِ گازِ سی‌ان‌جی منفجر شد.
در درگیریِ میانِ مأمورانِ نیروی انتظامی با افرادی ناشناس در خرم‌آباد، یک تانکرِ حملِ گازِ سی‌ان‌جی منفجر شد.
بامدادِ چهارشنبه، در درگیریِ میانِ مأمورانِ نیروی انتظامی با افرادی ناشناس در خرم‌آباد، یک تانکرِ حملِ گازِ سی‌ان‌جی منفجر شد و یکی از سربازانِ وظیفه به شهادت رسید و یکی از افسرهای نیروی انتظامی نیز به شدت مجروح گردید.
به گزارشِ «مردم‌سالاری آنلاین»، بر پایه‌ی گفته‌های فرمانده‌ی انتظامیِ استانِ لرستان، سردار مهدیان‌نسب، بامدادِ چهارشنبه، مأمورانِ نیروی انتظامیِ کلانتریِ ۱۵ خرم‌آباد، به هنگامِ گشت‌زنی در محله‌ی «دره‌گرمِ» این شهرستان، به دو سرنشینِ خودروی پراید که در محوطه‌ی پمپ بنزینِ «الوندیان» ایستاده بودند، مشکوک می‌شوند. مظنونان تا نگاهشان به نیروی انتظامی می‌افتد شروع به تیراندازی می‌کنند. در درگیریِ میانِ نیرویِ انتظامی با این افرادِ
سربازِ وظیفه‌ای که در این حادثه‌ی تلخ شهید شده از استانِ خوزستان بوده است و روشن نیست که بر اثرِ تیراندازیِ کورِ مهاجمان به شهادت رسیده است یا بر اثرِ انفجارِ تانکرِ سوخت‌رسانی
ناشناس، مهاجمان به تانکرِ خالیِ سوختِ گازِ مایع که در محوطه‌ی پمپِ بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار این تانکرِ سوخت، آن‌هم با صدایی مهیب و شکسته شدنِ شیشه‌های ساختمانهای پیرامون، می‌انجامد. در این درگیری یکی از سربازان شهید می‌شود و یکی از افسرانِ ناجا نیز مجروح می‌گردد که به بیمارستان منتقل می‌شود.
در آغاز گفته شد که حالِ عمومیِ این افسر رضایت‌بخش است و کارکنانِ بیمارستان نیز در حالِ اقداماتِ درمانیِ لازم برای وی هستند، لیک جانشینِ فرمانده‌ی انتظامیِ لرستان، سرهنگ سید علی میراحمدی، که پرده از جزئیاتی تازه از این حادثه‌ی تیراندازی برداشت، گفته است که جراحاتِ این افسر شدید است و هم‌اکنون در کما به سر می‌برد.
سربازِ وظیفه‌ نیز که در این حادثه‌ی تلخ شهید
معاونِ اجتماعیِ فرماندهیِ انتظامیِ لرستان، رضا شیراوژن، خبر داده است که دو تیمِ مظنون به حادثه‌ی تیراندازیِ خرم‌آباد شناسایی و پنج تن دستگیر شده‌اند
شده از استانِ خوزستان بوده است و روشن نیست که بر اثرِ تیراندازیِ کورِ مهاجمان به شهادت رسیده است یا بر اثرِ انفجارِ تانکرِ سوخت‌رسانی.
شاهدانِ محلی نیز گفته‌اند که موجِ انفجارِ تانکرِ سوخت شیشه‌ی ساختمانها را خرد کرده است و در عینِ حال مهاجمان نیز با دزدیدنِ یک دستگاه خودروی سواری که در صحنه‌ی حادثه بوده است از محلِ درگیری متواری شده‌اند.
فرماندارِ شهرستانِ خرم‌آباد، اسد عبداللهی، نیز برای بررسیِ ابعادِ این حادثه شورای تأمینِ استان را تشکیل داده است.
بلافاصله، گروهی ویژه نیز برای رسیدگی به این درگیری و دستگیریِ عاملانِ این حادثه وارد صحنه شدند و توانستند که در ظهر چهارشنبه پنج عامل این حادثه‌ی تیراندازی و انفجار را دستگیر کنند. در این‌باره، معاونِ اجتماعیِ فرماندهیِ انتظامیِ لرستان،
هنوز گزارشی رسمی از انگیزه‌‌های احتمالیِ مهاجمان از این تیراندازیها و حملات اعلام نشده است، لیک معاونِ سیاسی و امنیتیِ استانداریِ لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، گفته است که این حادثه می‌تواند همانندِ حادثه‌ی بندرِ ماهشهر باشد
رضا شیراوژن، خبر داده است که دو تیمِ مظنون به حادثه‌ی تیراندازیِ خرم‌آباد شناسایی و پنج تن دستگیر شده‌اند.
هنوز گزارشی رسمی از انگیزه‌‌های احتمالیِ مهاجمان از این تیراندازیها و حملات اعلام نشده است، لیک معاونِ سیاسی و امنیتیِ استانداریِ لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، گفته است که این حادثه می‌تواند همانندِ حادثه‌ی بندرِ ماهشهر باشد.
گفتنی است که بامدادِ ششمِ بهمن‌ماهِ گذشته، مهاجمانی ناشناس در بندرِ امام خمینی، به خودروی گشتِ کلانتریِ ۱۳ این شهرستان با کلاشینکف تیراندازی کردند که در پیِ آن محمدرضا رفیعی‌نسب، مأمورِ وظیفه، شهید شد و الله‌نظر صفری، ستوان‌ یکم، نیز پس از انتقال به بیمارستان به علتِ شدتِ جراحاتِ وارده شهید گردید.
 
پمپ بنزینِ محلِ انفجار


کد مطلب: 102495
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *