۲
۰
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۸
بازخوانی رفتارهای انقلابی نماهایی که این روزها دنبال پیدا کردن شریک جرم برای «اکبر طبری» می گردند

حرکت از «تجلیل تتلو» به «تخریب ناطق نوری»

«علی اکبر ناطق نوری» که زمانی کاندیدای اصلی اصولگرایان برای ریاست جمهوری و رئیس مجلس با اکثریت این جناح سیاسی بود، چند سالی است که هدف حمله تندروهای این جناح سیاسی قرار گرفته است و هر بار به بهانه ای، دست به تخریب وی می زنند.
حرکت از «تجلیل تتلو» به «تخریب ناطق نوری»
«علی اکبر ناطق نوری» که زمانی کاندیدای اصلی اصولگرایان برای ریاست جمهوری و رئیس مجلس با اکثریت این جناح سیاسی بود، چند سالی است که هدف حمله تندروهای این جناح سیاسی قرار گرفته است و هر بار به بهانه ای، دست به تخریب وی می زنند. وی تا سه سال پیش ریاست بازرسی دفتر رهبری را برعهده داشت اما حملات به وی ربط چندانی به استعفا از این سمت ندارد؛ کما اینکه در مناظره های معروف و پرحاشیه انتخابات سال 1388 محمود احمدی نژاد اتهاماتی را به او و پسرش وارد کرد تا میرحسین موسوی را تخریب کند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، داستان ارتباط دادن «اکبر طبری» و «علی اکبر ناطق نوری» هم همین طور است. همشهری بودن طبری با ناطق، دستاویز خوبی بوده برای اینکه به لطایف الحیل این دو را به هم مربوط کنند تا شاید فشار افکار عمومی را از کسانی که باید در طول سالهای قبل متوجه اکبر طبری باشند، خارج کنند. ناطق نوری از سال 1388 که از کاندیداتوری میرحسین موسوی حمایت کرد مغضوب این تندروها واقع شد و بعد با حمایت از حسن روحانی در انتخابات 1392 مورد حمله بیشتر از سوی این افراد قرار گرفت. همین جرم ها کافی است که حالا تندورها  او را لایق نسبت دادن اکبر طبری بدانند!
نکته دیگر اینکه، داستان فریب افکار عمومی در ماجرای طبری شباهت بسیار به داستان فریب افکار عمومی در قضیه «بابک زنجانی» دارد. در آنجا نیز علی رغم اینکه این متهم نفتی در دوره دولت احمدی نژاد وارد تجارت نفت شد و توانست مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون یورو از پول نفت را غارت کند، اما به واسطه یک عکس در دیدار عمومی با مرحوم هاشمی رفسنجانی و یک ادعای دروغین، به هاشمی و اطرافیانش منتسب شد. پس از آن هم وقتی در کیفرخواست دادگاه وی عنوان شد که « مصوبه هفتم تیر ۹۱ با امضای حسینی  وزیر اقتصاد، غضنفری  وزیر صنعت، معدن و تجارت، رستم قاسمی  وزیر نفت و محمود بهمنی  رئیس کل بانک مرکزی در دولت دهم و واریز چهارده و نیم درصد منابع ارزی حاصل از فروش نفت به حساب بانک FIB، سکوی پرتاب زنجانی شد»، سعی در نسبت دادن بابک زنجانی به هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی بیشتر شد!
استفاده از این روش گویی تنها روش برای تندروهایی است که می خواهند خود را انقلابی و با بصیرت جا بزنند؛ اما متاسفانه در کارنامه شان اقداماتی است که نه انقلابی است و نه همراه با بصیرت! حمید رسایی ، فردی که اتهام ارتباط ناطق نوری و طبری را مطرح ساخته است، چند سال در مراسم تجلیل خبرگزاری فارس از «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو» شرکت کرد و لوح تقدیری را به او اهدا کرد.
وی که در انتخابات اخیر مجلس نتوانست در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و به مجلس برود، مدتها است که در فضای مجازی فعالیت دارد و سعی دارد با زدن توئیت های حاشیه دار در دنیای سیاست جایی برای خود دست و پا کند. مجموعه توئیت هایی که وی درباره ارتباط ناطق نوری و طبری زده، چنین است: « اکبر طبری با سابقه عضویت در ‎گروهک منافقین در زمانی که اقای بشارتی وزیر کشور بوده با اصرار ناطق نوری و بدون نیاز به استعلامات رایج از مراکز امنیتی، به فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شود و در نیمه دهه هفتاد باز با همان لابی به قوه قضاییه کوچ می‌کند.مرحوم آقای مروی در زمان آیت‌الله شاهرودی، طی نامه‌ای خطرات ‎اکبر طبری در قوه قضاییه را یادآور می‌شود. اما چرا ناطق به وظیفه نظارتی‌اش به خوبی عمل نکرده که امروز با چنین پرونده‌ای مواجه‌ایم؟! لازم است در پرونده طبری، روابط وی با ناطق نوری مورد بررسی قرار گیرد. خصوصا درباره منبع تامین هزینه‌ ساخت ‎حوزه علمیه مجلل ناطق نوری درلواسان و ارتباطش با طبری، سئوالات مهمی مطرح شده!»
در مقابل این اتهامات، رییس دفتر ناطق نوری گفت: متاسفانه باید بگویم که این قبیل اقدامات در راستای اهداف جریان نفاق و همین‌طور موج عوام فریبی سال‌های اخیر هست که هر مناسبت و حادثه‌ای را فرصت مناسب برای تخریب شخصیت‌های سابقه‌دار انقلاب و چهره‌های محبوب مردم، بشمار می‌آورند.
وی افزود: اگرچه اصل وجود چنین عناصری در جامعه، بخصوص در تاریخ انقلاب، قابل انکار نیست ولی آنچه موجب حیرت است، دست باز این طیف، برای زدن افترا، دروغگویی و تشویش اذهان عمومی در پیشگاه مراجع ذی‌صلاح و همزمان سکوت آنها است.
رییس دفتر ناطق نوری ادامه داد: البته در این مورد برخی قائلند چه بسا طرح چنین شایعات کذب، با نیت ایجاد انحراف در مسیر دادرسی و اخلال در روند رسیدگی به این پرونده است.
وی در پاسخ به این سوال که ارتباط اکبر طبری با حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری یا حتی حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) را رد می‌کنید؟، گفت: بله.  صراحتا عرض می‌کنم که این مطلب، مطلقا و تماما خلاف واقع و کذب محض است. تشخیص کذب بودن این سخنان ، کار دشواری نیست و تنها با یک بررسی اجمالی و بازیافت آنچه این فرد در قالب توییت به قلم آورده است، درمی یابیم که: اولاً آقای طبری اساسا هیچ‌گاه فرماندار شهرستان نور نبوده است. ثانیاً این شخص مطلقا و در هیچ دوره‌ای نه آشنایی شخصی، نه ارتباط کاری و سازمانی، چه بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم با حوزه علمیه، دفتر جناب آقای ناطق نوری و یا شخص ایشان نداشته است.
رییس دفتر ناطق نوری افزود: ثالثاً بر خلاف اظهارات حمید رسایی، نه تنها هیچ توصیه‌ای برای اکبر طبری از سوی جناب آقای ناطق وجود ندارد بلکه برعکس، در زمان مسوولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین اکبر طبری مطلع کردند که بحمدالله شاهدین این موضوع در قید حیات هستند. همچنین با یک بررسی ساده اینترنتی، معلوم است که جناب آقای ناطق هرگز در سال ۹۵ با حکم رهبری معظم انقلاب، برکنار نشده‌اند بلکه در سال ۹۶ بدلیل مصالحی که در همان مقطع عمومی نیز شد، از سمت بازرسی رهبری استعفا و کناره گیری کردند و ضمناً لازم به ذکر است بر خلاف ادعای فرد مذکور، تا زمان حضور جناب آقای ناطق در بیت رهبری، هیچ‌گونه ارجاعی در این خصوص وجود نداشته است.
وی درباره اینکه آیا اقدام قضایی از سوی دفتر آقای ناطق نوری در این خصوص صورت خواهد گرفت یا نه؟ گفت: بدون تردید بله. با وجود سعه صدر و تحمل بالای آقای ناطق نوری برابر ظلم‌هایی از این دست که مسبوق به سابقه است، این بار قصدی برای اغماض و سکوت در برابر نشر این اکاذیب با هدف تخریب شخصیت و تشویش اذهان عمومی ندارند.
رییس دفتر ناطق نوری گفت: مراحل اولیه طرح شکایت صورت پذیرفته و اخبار تکمیلی در این باره، ظرف روزهای آتی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: امیدواریم  رسیدگی سریع و عادلانه قضایی در این مورد، نقطه عطفی برای جلوگیری از این نوع سم پاشی‌ها، لجن پراکنی در فضای جامعه و از دست رفتن اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به خادمین‌شان باشد.
 
کد مطلب: 131799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مردم سالارب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس
داستان بابک زنجانی از ابتدای استارت توسط حسن روحانی و رفسنجانی تنها برای فریب افکار مردم کلیک خورده بود تا اصلاحیون ادعای مبارزه با فساد در برابر اصلگرایان کنند وگرنه که اگر به بند به بند اخبار دادگاه و قبل از ان توجه کنیم میبینیم که به قول قاضی مقیسه پول در حساب خود شرکت نفت د ر بانک اف ای بی به دلیل قطع بودن سوئیفت مسدود است و زنجانی هم تحریم.پس یک بدهی تنها توسط یک دولت به اختلاس میتونه تبدیل بشه و همینطور پرونده حقوقی به کیفری و در نهایت یک شخص که نبوغ اقتصادی داره قربانی تصویه حساب دو جناح میشه..همیشه نوابغ قربانی سیاسیون هستند و خبرنگار ها و نویسندگانی همچون نویسنده این متن بوقچیان این جناحی که تمایلات سیاسی خودشان به انها را دارند
الف خادم الشهدا
United States
بررسی خوبی بود و علاوه بر مسائلی که مسئول دفتر آقای ناطق عنوان کردن یه نکته هم میشه در مورد ادعای رسایی اضافه کرد که شاید خود آقای رسایی بخاطر مشغله های دوره بعد از نمایندگی از یاد برده باشند خود قوه قضاییه پس از بازنگری قانون اساسی 68 یکی از ارکانش سازمان بازرسی هست که دوره بیست ساله فعالیت های اکبر طبری مصادف با ریاست حجت الاسلام رییسی در سازمان بازرسی دوره هاشمی شاهرودی بوده
سوال اینجاست که آیا سازمان بازرسی هم بخاطر چشم پوشی از ارتباطات و فعالیت های شخصی مثل طبری و اینکه طی دوره آقای شاهرودی این فرد و دوستانش رشد موثری داشتن قابل نقد و بررسی هست یا نه؟