۰
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

صدور حکم محاربه براي سونيا شريفي تکذيب شد

دادستان شهرستان آبدانان در استان ايلام ادعاي ضرب و شتم همچنين صدور حکم محاربه براي سونيا شريفي را تکذيب کرد و گفت: پرونده اين متهم در حال حاضر در مرحله تحقيقات مقدماتي بوده و کيفرخواستي براي او صادر نشده است بنابراين ادعاي صدور حکم محاربه براي متهم صحت ندارد.
صدور حکم محاربه براي سونيا شريفي تکذيب شد
گروه سياسي: دادستان شهرستان آبدانان در استان ايلام ادعاي ضرب و شتم همچنين صدور حکم محاربه براي سونيا شريفي را تکذيب کرد و گفت: پرونده اين متهم در حال حاضر در مرحله تحقيقات مقدماتي بوده و کيفرخواستي براي او صادر نشده است بنابراين ادعاي صدور حکم محاربه براي متهم صحت ندارد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،خبرگزاري ميزان وابسته به قوه قضائيه نوشت: رسانه‌ها و بازوهاي خبرسازي معاندان هر روز در راستاي سياست‌هاي ضد ايراني خود دست به انتشار اخبار کذب در مورد وقايع اخير ايران مي‌زنند که البته به سرعت کذب بودن اين ادعاها مشخص و رسانه‌اي مي‌شود. در يکي از جديدترين نمونه‌هاي خبرسازي، يک سايت تجزيه طلب که اين روزها خبرسازي‌هاي زيادي را به نفع جريان ضد انقلاب ترتيب داده، مدعي شده است: «سونيا شريفي نوجوان 17 ساله‌ اهل آبدانان پس از 2 ماه بازداشت، بي‌خبري و محروميت از حق دسترسي به وکيل به «محاربه» محکوم شده است». اسم سونيا شريفي را که در فضاي مجازي جستجو کنيد متوجه مي‌شويد که نوع خبرسازي و حمايت سياسي از آن به گونه‌اي بوده است که حتي‌ ‌کاتجا ليکرت، از نمايندگان پارلمان آلمان را مجاب کرده‌اند در توييتر خود اعلام کند کفالت سياسي سونيا شريفي را برعهده مي‌گيرد». البته اين اتفاق يعني به ميدان آوردن مقام‌هاي سياسي از همه جا بي خبر غربي از برخي افراد مورد هدف جريان رسانه‌اي معاند، طي روزهاي گذشته هم مسبوق به سابقه بوده است. اين رسانه در روزهاي گذشته ادعا کرده بودند براي 2 برادر به نام‌هاي فرهاد و فرزاد طه‌زاده در اشنويه استان آذربايجان غربي حکم اعدام صادر شده و قرار است حکم آنها روز چهارشنبه 23 آذر ماه اجرا شود که مشخص شد براي اين 2 برادر هيچ حکمي صادر نشده و پرونده آنها در مرحله بازپرسي است. مورد سونيا شريفي را با مسعود کارگر دادستان شهرستان آبدانان در استان ايلام مطرح کرديم که او در رابطه با جزييات پرونده سونيا شريفي گفت: سونيا شريفي ليدر اصلي اغتشاشات اخير بوده که اقدام به ساخت کوکتل مولوتوف نيز کرده است. وي ادعاي رسانه‌هاي معاند مبني بر ضرب و شتم همچنين صدور حکم محاربه براي سونيا شريفي را تکذيب کرد و گفت: پرونده اين متهم در حال حاضر در مرحله تحقيقات مقدماتي بوده و کيفرخواستي براي او صادر نشده است بنابراين ادعاي صدور حکم محاربه براي متهم صحت ندارد. سونيا شريفي در حوادث اخير در شهرستان آبدانان استان ايلام بازداشت شد.
کد مطلب: 184082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *