۰
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰
واکنش‌ها‌ به سانسور لوگوی تیم آ.اس رم

دردسرهای گرگ بی حیا برای صداوسیما!

انتقاد از رویکردها و برنامه‌ها‌ی صداوسیما موضوع جدیدی نیست اما اینبار سانسوری که صداوسیما انجام داده است واکنش‌ها‌ی جهانی در پی داشته است.
دردسرهای گرگ بی حیا برای صداوسیما!
انتقاد از رویکردها و برنامه‌ها‌ی صداوسیما موضوع جدیدی نیست اما اینبار سانسوری که صداوسیما انجام داده است واکنش‌ها‌ی جهانی در پی داشته است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، چمپیونز لیگ یا همان لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهمترین و جذابترین رویدادهای فوتبالی جهان است که سالانه میلیون‌ها‌ نفر بیینده جذب می‌کند. امسال نیز لیگ قهرمان اروپا جذاب شروع شده است و پر از شگفتی و زیبایی بوده است. شاید جذاب ترین اتفاق امسال لیگ قهرمان اروپا گل استثنایی کریستیانو رونالدو به بوفون باشد که حتی تشویق طرفداران تیم حریف را هم در پی داشت. شب بعد از این بازی طرفداران مسی منتظر درخشش او در بازی بارسلونا و آس.اس رم بودند. بازی که 4 بر 1 به سود تیم اسپانیایی پایان یافت اما حالا چیزی که رسانه‌ها‌ و مردم از آن حرف می‌زنند نه برد پر گل بارسلونا مقابل آس.اس رم بلکه اتفاق عجیبی است که در پخش این بازی در صدا و سیما اتفاق افتاده است، می‌باشد.
به گزارش خبرآنلاین مسولین شبکه سه در اقدامی عجیب لوگوی تیم ایتالیایی آس.اس رم را سانسور کردند. ماجرا از این قرار بود که  بینندگان تلویزیونی زمان پخش این بازی و زمانی که کارشناس برنامه در حال صحبت بود، متوجه سانسور قسمتی از لوگوی باشگاه آس رم شدند. لوگوی تیم ایتالیایی متشکل از یک گرگ و دو کودک است که آن دو کودک در حال شیرخوردن از آن گرگ ماده هستند. اما فلسفه لوگو باشگاه رم چیست؟
آن دو کودک در لوگوی باشگاه رم رمولوس و رموس دو برادر دوقلویی هستند که ماده گرگی به آنها شیر می‌دهد و آنها را از مرگ نجات می‌دهد. این دو بزرگ می‌شوند و با تشکیل قدرت آمولیوس بر فراز تپه پالاتین، شهر رم را برپا می‌کند و نخستین پادشاه رم می‌شوند. سانسور بخشی از این لوگو توسط صدا و سیما بازتاب جهانی داشته و توئیتر سایت بی‌بی‌سی اسپورت و روزنامه کوریلا دلا اسپورت هم به این موضوع پرداختند. به گزارش طرفداری واکنش ریپابلیکا به عنوان یکی از منابع خبری معتبر در ایتالیا، جالب  بوده است؛ آن‌ها‌ این اقدام را با پوشاندن مجسمه‌ها‌ی عریان موزه کاپیتولاین ایتالیا به دست دولت آن کشور، در جریان بازدید دو سال قبل جناب دکتر حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان از آن موزه مقایسه کردند! آن‌ها‌ همچنین از واکنش‌ها‌ی مردم ایران به این اتفاق نوشتند.
نوبت به سایت کوریره دلو اسپورت، ناشر روزنامه‌ای مطرح با همین نام در ایتالیا می‌رسد. آن‌ها‌ هم با اشاره به ماجراهای یاد شده، از این نوشته‌اند که این خبر به رسانه‌ها‌ی بین المللی راه یافته و همگان با دید طنز و استهزا به آن نگریسته‌اند.
در نهایت اکانت رسمی‌باشگاه رم در توییتربا انتشار عکسی از لوگوی اصلی و یک لوگوی سانسور شده به این اتفاق واکنش نشان داد.
 
کد مطلب: 84328
برچسب ها: صدا و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *