۰
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
یک پورن استار بلای جان ترامپ می‌شود

طوفان استورمی در واشنگتن

همه نگاه‌ها به جنگ سوریه خیره شده است اما در راهروهای زیرزمینی واشنگتن اتفاقاتی در حال وقوع است. نگاه متفاوت مجله تایم به وضعیت رئیس جمهوری آمریکا، موضوعی نیست که بتوان نادیده گرفت. بحث اصلی در واشنگتن نه حمله به سوریه، بلکه تفتیش دفتر وکیل دونالد ترامپ است.
وکلای ترامپ به استورمی دنیلز حق سکوت داده اند.
وکلای ترامپ به استورمی دنیلز حق سکوت داده اند.
همه نگاه‌ها به جنگ سوریه خیره شده است اما در راهروهای زیرزمینی واشنگتن اتفاقاتی در حال وقوع است. نگاه متفاوت مجله تایم به وضعیت رئیس جمهوری آمریکا، موضوعی نیست که بتوان نادیده گرفت. بحث اصلی در واشنگتن نه حمله به سوریه، بلکه تفتیش دفتر وکیل دونالد ترامپ است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، دادگستری آمریکا تایید کرده است که دادستان‌ها در حال تحقیقات از مناسبات مالی «مایکل کوهن» وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هستند.
جلد تایم به ماجرای هجوم FBI به دفتر وکیل ترامپ درباره پرونده رابطه جنسی رئیس جمهور آمریکا با بازیگر فیلم‌های پورن اختصاص یافته است. نکته جالب اینجاست که تایم ١۴ ماه‌ پیش طرح مشابهی زده بود که در آن هنوز آب‌ها بالا نیامده بود ؛ آیا اتفاقاتی در راه است؟!
اگر تا همین دیروز رسوایی «راشاگیت» سوژه عزل رئیس جمهوری آمریکا توسط حکومت ایالات متحده بود، حالا یک خانم پورن استار به سرخط تحقیقات « مولر» تبدیل شده است. حالا،دغدغه اساسی ترامپ اینجاست که به نظر می‌رسد با تکرار و گسترش پرونده ادعایی مربوط به روابط خارج از ازدواج آقای ترامپ اکنون افراد بیشتری به این موضوع فراتر از حواشی اتهام یک «رسوایی جنسی که رسانه‌ای شده» اهمیت می‌دهند.
ظرف چند ماه گذشته به شکلی بی سروصدا ، وکیل ترامپ به عنوان مخزن الاسرار رئیس جمهوری آمریکا زیر ذره بین پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) قرار گرفته است. تیم وکلای ترامپ با استناد به مصونیت مکاتبات میان وکلا و موکلان‌شان خواستار توقف و بازگرداندن مدارک شده‌اند اما یکی از دادستان‌ها گفته یورش ماموران به دفتر و محل اقامت آقای کوهن با هدف جمع‌آوری مدارکی که مرتبط به همین «تحقیقات قضایی با احتمال ارتکاب افعال مجرمانه» صورت گرفته است.
همزمان و در تحولی جدید نشریه وال‌استریت ‌ژورنال آمریکا در گزارشی خبر داده که مایکل کوهن به نیابت از یکی از چهره‌های جمع‌آوری کننده کمک‌های مالی برای حزب جمهوری‌خواه با یکی از مدل‌های مجله پلی‌بوی توافقی به ارزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار تنظیم کرده است.
در واکنش به این گزارش «الیوت برایدی» سرمایه‌گذار اهل لس‌آنجلس با انتشار بیانیه ای اذعان کرده که «در یک رابطه جنسی با رضایت طرفین» با یکی از زنان مدل مجله پلی‌بوی رابطه جنسی شده که در پی آن این مدل باردار شده است.
مایکل کوهن که سال‌هاست به عنوان وکیل و مستشار شخصی آقای ترامپ فعالیت می‌کند پیش‌تر تایید کرده بود که در سال ۲۰۱۶ و مدتی پیش از آغاز رسمی کارزارهای انتخاباتی دونالد ترامپ با پرداخت ۱۳۰ هزار دلار «از جیب خودش» به «استورمی دنیلز» هنرپیشه فیلم‌های پورن پرداخت کرده است.
خانم دنیلز مدعی است که سال‌ها پیش با دونالد ترامپ رابطه جنسی‌داشته اما در سال ۲۰۱۶ ترامپ و وکلای او در پی پرداخت حق سکوت به او برآمده‌اند تا او درباره ماجرای آن رابطه جنسی به رسانه‌ها چیزی نگوید. پس از آنکه خانم دانیلز گفت سکوت او لازمه پرهیز از تهدید خشونت بود، آقای کوهن یک نامه «پایان و عدم تکرار» (که برای متوقف کردن یک عمل «غیرقانونی» تهیه می‌شود) برای او فرستاد.
اتفاق تاریخی در ایالات متحده این است که نه یک رسوایی سیاسی به نام «راشاگیت» به عنوان همزاد «واترگیت» بلکه رسوایی «استورمی» در حال تبدیل به دلیل عزل رئیس جمهوری آمریکا پس از انتخابات میان دوره‌ای و پیروزی دموکرات‌ها است.جمهوری خواهان انجیلی که در حال از دست دادن مقبولیت در جامعه آمریکا هستند نه راه پیش دارند و نه راه پس ؛ تنها جنگ با روسیه و سوریه راه بقای آنهاست.
گزارش : علی ودایع
 
کد مطلب: 84823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *