; ?>; ?> استاد اخلاقی که قربانی شهرت شد - مردم سالاری آنلاين
۲
۰
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷
پیکر حجت الاسلام و المسلمین حسینی تشییع شد

استاد اخلاقی که قربانی شهرت شد

درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حسینی ، خداحافظی با روحانی مشهوری است که سالها با برنامه «اخلاق در خانواده » میهمان خانواده های ایرانی بود .
آخرین حضور علی اکبر حسینی در صداوسیما
آخرین حضور علی اکبر حسینی در صداوسیما
درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حسینی، خداحافظی با روحانی مشهوری است که سالها با برنامه «اخلاق در خانواده » میهمان خانواده های ایرانی بود .
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در دهه 60 که هنوز خبری از شبکه های مختلف تلویزیونی نبود ، این روحانی توانسته بود در یک برنامه مذهبی که به بررسی مشکلات خانوادگی می پرداخت ،  با چهره و بیان دلنشین خویش ، محبوبیت بسیاری کسب کند. این محبوبیت به اندازه ای بود که وی توانست  در سال 1371 و در انتخابات چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی ، به عنوان نفر اول وارد مجلس شد .
اگر چه در دهه 70 افزایش شبکه ها و برنامه های تلویزیونی ، باعث شد «حسینی اخلاق در خانواده » دیگر به اندازه قبل دیده نشود اما همچنان حضور وی در تلویزیون برقرار بود و وی با تکیه بر محبوبیت و سابقه خویش توانست بار دیگر در سال 1375 به عنوان نماینده منتخب تهران انتخاب شود ؛ اما چند سال بعد ، شهرت، روی زشت خود را به او نشان داد و شایعه ای آنقدر انتشار عجیبی یافت که نه تنها ، وی دیگر در انتخابات مجلس وارد نشد بلکه صدا و سیما هم برنامه اخلاق در خانواده را قطع کرد تا به این ترتیب بر این شایعه ، بیش از پیش دامن بزند . سالها بعد یکی از مدیران تلویزیون توضیح داد که انتشار شایعه به اندازه ای قدرتمند بود که مسئولان تلویزیون چاره ای جز این کار نداشتند ! در واقع صداو سیمایی که
چند سال بعد ، شهرت، روی زشت خود را به او نشان داد و شایعه ای آنقدر انتشار عجیبی یافت که نه تنها ، وی دیگر در انتخابات مجلس وارد نشد بلکه صدا و سیما هم برنامه اخلاق در خانواده را قطع کرد تا به این ترتیب بر این شایعه ، بیش از پیش دامن بزند . سالها بعد یکی از مدیران تلویزیون توضیح داد که انتشار شایعه به اندازه ای قدرتمند بود که مسئولان تلویزیون چاره ای جز این کار نداشتند ! در واقع صداو سیمایی که باعث شده بود وی به آن درجه از شهرت و محبوبیت برسد ، با سوء تدبیر مدیرانش باعث شد که این استاد اخلاق از صحنه سیاست و رسانه حذف شود
باعث شده بود وی به آن درجه از شهرت و محبوبیت برسد ، با سوء  تدبیر مدیرانش باعث شد که این استاد اخلاق از صحنه سیاست و رسانه حذف شود و به  «مسجد فائق» در خیابان ایران بازگردد که از روزهای پیش از پیروزی انقلاب پیش نماز آنجا بود. خیابان ایران ، محله ای که حسینی در آنجا سکونت داشت ، شاید تنها جایی بود که مردمانش هنوز او را دوست داشتند و به شایعه دل نداده بودند .
در این سالها ، صدا و سیما یکبار دیگر در مرداد ماه 1391 او را به عنوان کارشناس به برنامه « تا نیایش» در شبکه پنجم دعوت کرد  اما باز هم معلوم نشد چرا این حضور چندان دوام پیدا نکرد !
امروز اول تیرماه 1397 ساکنین خیابان ایران پیکر پیش نمازی که بیش از پنجاه سال در مسجد فائق نماز خواند بود بر دوش خود تشییع کردند. در مراسم تشییع وی ، شخصیت هایی از جمله آیت‌الله امامی کاشانی ، حجت الاسلام ناطق نوری ،حجت الاسلام و المسلمین محسن مجتهد شبستری ، حجج اسلام سیدمجتبی و سید‌میثم خامنه‌ای، حسین فریدون ، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی، غلامعلی حداد عادل و  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی حضور داشتند . خاطره سیما و لحن دلنشین او سالها برای مردم باقی خواهد ماند و آنچه باید در سرایی دیگر رسیدگی شود داستان شایعه ای است که معلوم نیست چطور ساخته و پرداخته شد و بسیاری ندانسته بر گسترش آن کمک کردند .
 
کد مطلب: 89096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده این متن
مظلومیت این استاد آنقدر است که برخی از دوستان هم در موضوع ایشان دچار اشتباه شده اند
رحمت خدا بر استاد حسینی.
ع ن
Iran, Islamic Republic of
تهمت زدن بر دیگران از گناهان کبیره است و فقط گناه آن شخص را میشوئید. امروزه قضاوت کردن بسیار مشکل است با تکنولوژی یا با فتوشاپ کارهائی میکنند که باعث حیرت همگان میشود. دشمنان با شیطان دست برادری داده اند. شیطان و یارانش همقسم شدند که همه را گمراه کنند به انتشار گناه دامن نزنید.