۴
۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

فیلم: عذرخواهی مجری جنجالی

فیلم: عذرخواهی مجری جنجالی
عذرخواهی زینب ابوطالبی، مجری شبکه افق سیما که در اظهاراتی جنجالی گفته بود هر کسی نمی تواند مثل ما فکر کند از ایران برود و جایی که دوست دارد زندگی کند. زینب ابوطالبی در ویدئوی عذرخواهی خود می‌گوید:  برنامه مربوط به قبل از سقوط هواپیما بود... همه ما متعلق به این سرزمین هستیم، از هر فکر و عقیده‌ای که باشیم؛ و سرنوشت این کشور را همه با هم رقم خواهیم زد.

دانلود
کد مطلب: 122047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ر ب
Iran, Islamic Republic of
سلام،
من متوجه نشدم، چه ربطی داره که در چه شرایطی و کی این حرف رو فرمودند؟!!!
در هر شرایطی و زمانی، دلیل نمیشه بگین افرادی که با نظرات و روش زندگی شما مخالف هستن و ناراضی هستن، از کشور خود باید بروند. (حتی اگر شما و تفکر شما در اکثریت بود، که بعید میدونم)
جالب هست که این همون حرفی هست که شاه میزد و امروز ترامپ به مخالف هاش میزنه!!
و اگر شما واقعا شرمنده هستید و می خواهید عذرخواهی کنید، فکر کنم بهتره از عباراتی مانند "به شکل ناخواسته و بر اثر یک سوتفاهم" و "به نظر میرسه که جا داره" استفاده نکنید و در کمال فروتنی، شایستگی و سادگی معذرت خواهی کنید. که در دین و فرهنگ ما اعتراف به اشتباه و عذر خواهی راستین، نه تنها نشان دهنده ضعف نیست بلکه نشان دهنده بزرگی و شجاعت هست.
امید به روزی که همه ما به نظرات یکدیگر احترام بگذاریم و گفتگوی ملی برای رفع مشکلات داشته باشیم.
mohammad
Canada
کشور که ارث پدرى شما نيست که به اکثريت مردم توصيه مى کنيد که خارج شوند. وقتى يک عده اى پايشان را از گليم خودشان درازتر مى کنند انديشه هاى غلط در ذهنشان مى آيد که که ما گل سرسبد هستيم و هر چه که دلمان خواست مى توانيم به مردم بگوييم.
علی
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون تراود که در اوست
Iran, Islamic Republic of
این خانم و امثال این خانم ظاهراً نمیدانند دموکراسی چیست. دموکراسی یعنی نظر همه مردم اهمیت دارد. نه اینکه یه عده ای خاص که تصمیم گیرنده مملکت هستند فکر کنند بهتر از مردم میفهمند. انقلاب شد که عدالت بیشتر در سراسر ایران باشه نه اینکه همون مقداری که قبل از انقلاب عدالت بود، همونم از بین بره. اگر هر کسی ذره ای از خدا ترس داشته باشه، دیگه تمومه. مسلمانی به چادر نیست. به ریش نیست . به نماز جمعه رفتن نیست. اینها از مردم دردی دوا نمیکند. همینکه دروغ نگویید ، ریاکار نباشید، اختلاس نکنید، به نهادهای مفت خور و مصرف کننده بودجه ندهید، در کاری که تخصص ندارید وارد نشوید، ثروت ایرانو در خارج ایران و برای غیرایرانی فضل و بخشش نکنید، این عین مسلمانیست. و این است که برای مردم دوای دردشان است