; ?>; ?> ماجرای ویدئوی توضیحات مدیری چیست؟ - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳

ماجرای ویدئوی توضیحات مدیری چیست؟

ماجرای ویدئوی توضیحات مدیری چیست؟
گروه فرهنگ و هنر:سه روز پس از انتشار گزارش روزنامه شرق که در آن ادعای اعطای وام های چند میلیاردی به دو مجری مشهور تلویزیون مطرح شده بود، احسان علیخانی یکی از چهره هایی که گفته می‌شد نام او در این پرونده مطرح است، با انتشار یادداشتی در فضای مجازی اعلام برائت کرد.
این در حالی است که مهران مدیری دیگر چهره مطرح شده در گزارش مذکور، ترجیح داد سکوت پیشه کرده و از طریق وکیلش ماجرای شکایت از دو رسانه به دلیل انتشار این خبر را پیگیری کند.
 
با این حال از صبح امروز ویدئویی با کپشن «توضیحات مهران مدیری درباره وام میلیاردی» در فضای مجازی دست به دست می گردد که در واقع ربطی به این اتفاق ندارد. این ویدئوی 50 دقیقه ای در اصل بخشی کوتاه از برنامه ای به نام «دچار» است که توسط بهاره افشاری برای یک شبکه ویدئویی ساخته شده است. برنامه ای که اوایل سال گذشته در اینترنت منتشر شد.
 
به گزارش ایانا، مهران مدیری در این برنامه حرفهایی زده که بشدت در برابر شایعات اخیر، متناسب و قابل ارائه است. جالب آنکه بهاره افشاری نیز اخیرا به دلیل دریافت رایگان بیلیوردهای تبلیغاتی از سوی شهرداری برای فیلم تازه اکران شده اش در گروه هنر  وتجربه با نام «سریک» از سوی کاربران فضای وب بشدت تحت فشار بود.
 
مدیری در این ویدئو می گوید:«توضیح دادن نشانه ضعف است. شما هر وقت تلاش می کنید چیزی را بیشتر توضیح بدهید، بیشتر ضعیف هستید، در نتیجه قدرت در این است که شما در هیچ زمینه ای هیچ وقت توضیح ندهید و کاری را که به نظرتان صحیح و درست است انجام داده و بدانید که حقیقت هیچ وقت پنهان و پشت ابر نمی ماند و بعد از یکسال، دوسال، پنج سال یا ده سال آنهایی که قضاوت کردند، متوجه اشتباه خودشان می شوند. تجربه ثابت کرده که هرچقدر بیشتر توضیح می دهید بیشتر فحش می خورید و بیشتر به شما حمله می شود تا نهایتاً به جایی می رسید که به گریه می افتید و بعد از آن باز هم فحش خواهید خورد و قضاوت خواهید شد ».
 
فایل تصویری این صحبتها را در ضمیمه خبر حاضر تماشا کنید.
دانلود
کد مطلب: 90762
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *