۰
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۱
داریوش قنبری مطرح کرد:

جریانات بدلی به پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان چشم طمع دارند

نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم معتقد است، با توجه به اینکه اصلاح طلبان از جایگاه اجتماعی وسیعی در جامعه برخوردار هستند، برخی چشم طمع به این پایگاه دوخته و تلاش دارند تا از آن به نفع خود بهره برداری کنند.
جریانات بدلی به پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان چشم طمع  دارند

داریوش قنبری اظهار داشت: متاسفانه به ناچار و بنا به دلايلي اصلاح طلبان هم اکنون فعالیت سیاسی در خور و شایسته‌ای ندارند بنابراین در این شرایط افراد خاصی با هدف استفاده از نام اصلاح طلبی سعی کردند تا با ایجاد نسخه بدل اصلاح طلبی به مقاصد خود برسند.
وی با تاکید بر اینکه مردم ما از شامه سیاسی خوبی برخوردار هستند، گفت: جریانات نوظهور تا کنون در مقاصد خود موفق نبودند و از اين پس هم نمی‌توانند جامعه را به سمت خود جذب کنند، چرا که مردم جریانات ساختگی را به خوبی تشخیص می‌دهند.

قنبری ادامه داد: کسانی‌که به طرق مختلف در پی ایجاد جریانات بدوی هستند در واقع در پی بدنام کردن خود هستند و باید بدانند که راه به جایی نخواهد برد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جریانات ساختگی انقدر مشخص هستند که اصلاح طلبان اصیل ضرورتی نمی‌بینند که در مورد آن‌ها صحبتی کنند چراکه یقین دارند مردم فریب آن‌ها را نخواهند خورد.

وی در پایان خطاب به اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: اگرچه مردم هویت واقعی جریانات بدلی را شناختند و این جریانات دیگر موفق نخواهند بود اما اصلاح طلبان راستین باید همواره در مقابل چنین آفت‌هایی هوشیار باشند.


کد مطلب: 1021
مرجع : ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *