۱
۰
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰

گشت ارشاد به مترو رسید

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از آغاز ارشاد بدحجابان در مترو خبر داد و گفت: با این طرح وضعیت حجاب در مترو بهبود می یابد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از آغاز ارشاد بدحجابان در مترو خبر داد و گفت: با این طرح وضعیت حجاب در مترو بهبود می یابد.
به گزارش فارس، فرنوش نوبخت با اشاره به درخواست برخورد قاطعانه ماموران مترو با بدحجابی و بی‌حجابی همچنین ناهنجاری‌های اخلاقی اظهار داشت: همکاران ما در این زمینه برنامه‌‌ریزی‌های لازم را انجام دادند و ارشاد بدحجابان و بی‌حجابان در مترو انجام می‌گیرد. 
وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب اسلامی در مترو الزامی است و ارتباطی به واگن یا ایستگاه ندارد، گفت: اطلاعیه‌ای در این زمینه تهیه کرده و رهنمودهای لازم درمورد حجاب اسلامی را در همه خطوط و واگن‌های مترو انجام می‌دهیم.لذا برنامه‌ها در این زمینه آغاز شده است. 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد بهتر شدن روند حجاب در مترو خواهیم بود که البته فعالیت ماموران مترو ارشادی است و در راستای همکاری با پلیس انجام می‌گیرد. 
وی تصریح کرد: تا قبل از ماه محرم تغییراتی را از لحاظ بهبود وضعیت حجاب در مترو شاهد خواهیم بود و ماموران پلیس زن مترو همچون سطح جامعه اقدامات لازم را برای ارشاد بدحجابان و بی‌حجابان انجام می‌دهند ولی باید توجه داشت که شرایط در زیر زمین با روی زمین کمی متفاوت است و ما آهسته و پیوسته در این زمینه گام‌های لازم را برداشته‌ایم.
کد مطلب: 112205
برچسب ها: گشت ارشاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United States
در سرزمین ایران بجای حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم هر لحظه فشار بر آنها در قرن بیست و یکم به بهانه یک دستور اخلاقی افزوده می شود. اگر در مترو تشریف ببرید همه با عجله، متفکر و غمگین در رفت و آمد هستند و با وجود این گشت بر نگرانی خانواده ها افزوده خواهد شد. البته حجاب خوب است ولی سد معبر و جلوگیری از رفت آمد بانوان و کنترل وقیحانه آنها تحت هیچ شرایطی خوب نیست. متولیان گشت ارشاد اگر غیرت اسلامی دارند بهتر است برای وضع معیشتی بانوان و علی الخصوص بانوان جوان و بی پناه فکر اساسی بکنند. دیگر حیا اجازه نمیدهد وارد جزئیات شد.