۰
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴

توسعه اقتصادی کشور اولویت اول دولت باشد

یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: توسعه اقتصادی کشور، توجه به اقتصاد مبدل، بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مردم باید در صدر اولویت های دولت باشد.
یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: توسعه اقتصادی کشور، توجه به اقتصاد مبدل، بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مردم باید در صدر اولویت های دولت باشد.
به گزارش ايسنا، داريوش قنبري اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت رسیدگی به امور اقتصادی را از جمله اولویت‌های مهم دولت در دو سال آینده خواندند، من هم معتقد هستم توسعه اقتصادی کشور، توجه به اقتصاد مبدل، بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی مردم باید در صدر اولویت های دولت باشد.
وی ادامه داد: مواردی که ذکر کردم نیازمند پیش زمینه‌هایی است تا مشکلات فعلی کشور را برطرف کند. یکی از این پیش‌زمینه‌ها حل و فصل منازعات در عرصه سیاست خارجی است. این مشکلات با تشدید تنش‌ها توسط دولت آمریکا و وضع تحریم علیه ملت ما صورت گرفته است.
این فعال سیاسی یادآور شد: ما یا باید به سمت حل کامل مشکلات بین‌المللی پیش برویم یا به نوعی راه‌هایی برای بی اثر کردن این تحریم‌ها پیدا کنیم.
این عضو حزب مردم سالاری همچنین گفت: فضای سیاسی در عرصه دنیا می‌طلبد تا سیاست خارجی ما هم فعالانه‌تر نسبت به گذشته در این عرصه ظاهر شود؛ چرا که بهبود وضعیت سیاست خارجی به حل مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی می‌انجامد.
وی افزود: امروزه بر کشور ما فشارهای زیادی وجود دارد، آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند فشارها را بر ایران بیشتر کنند. متحدان آمریکا در منطقه هم سیاست‌های این کشور را پیش گرفته‌ و دنبال افزایش فشارها بر ما هستند.
قنبری گفت: در این اوضاع و شرایط، دستگاه دیپلماسی ما باید فعال تر از همیشه باشد. نباید چنین احساسی داشته باشیم که چون آمریکا فشارهایش را افزایش داده باید میدان را برای سایرین باز بگذاریم تا آن‌ها هم بر ما فشار بیاورند.
این فعال سیاسی در پایان گفت: من تحرکات اخیر دستگاه دیپلماسی را بسیار امیدوار کننده می دانم. باید با اروپایی ها بیشتر چانه زنی کرد تا از این طریق بتوانیم راهی را پیدا کنیم.
کد مطلب: 114100
برچسب ها: داریوش قنبری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *