۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲

احتمال منتفی شدن استیضاح غضنفری

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: ابوترابی‌فرد و باهنر دو نواب مجلس در جلسات مشترکی با دولت برای بررسی موضوعات اقتصادی و هماهنگی‌های پیرامون آن شرکت می‌کنند.
جواد جهانگیرزاده گفت: از مجلس باهنر و ابوترابی‌فرد برای شرکت در جلسات مشترک با دولت انتخاب شده‌اند که این جلسات پیرامون موضوعات مختلف برگزار می‌شود که فعلا حول محور هماهنگی‌های اقتصادی و بهبود شرایط است.
وی در مورد احتمال برگزاری جلسه غیرعلنی در مجلس برای بررسی گرانی‌ها، گفت: فعلا شرایط گرانی‌ها و افزایش قیمت دلار افت پیدا کرده است به همین دلیل شرایط بهتر است و مجلس بنا ندارد که جلسه‌ای غیرعلنی را برگزار کند.
این عضو هیات رییسه مجلس در مورد آخرین وضعیت استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هنوز استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول نشده است. البته با وجودی که تعداد امضاها برای استیضاح وزیر از حد نصاب قانونی آن کمتر نشده است ولی به نظر بنده احتمال طرح این استیضاح ضعیف است.
جهانگیرزاده با بیان اینکه استیضاح وزرا جزو حقوق نمایندگان است، گفت: هیات رییسه نمی‌تواند مانع حقوق نمایندگان شود البته فشار از جایگاه نمایندگان برای طرح استیضاح و سوالات زیاد است.
وی ادامه داد: بر همین اساس در یکی از جلسات هیات رییسه، اعضا مکلف شدند که برای جلوگیری و یا مطرح شدن موضوع استیضاح و یا سوال هیچ اقدام ایجابی و یا سلبی انجام ندهند، رویکردی که تاکنون تمامی اعضای هیات رییسه نسبت به آن وفادار بوده‌اند.
کد مطلب: 12223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *