۰
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۹

شکست تلخ استقلال مقابل داماش

استقلال با شکست یک بر صفر مقابل داماش، قهرمانی نیم فصل را از دست داد.
به گزارش خبرآنلاین؛ بازی استقلال از همان اول هم پر حرف و حدیث بود. لغو پرواز استقلالی‌ها و سر باز زدن آبی‌ها از سفر با اتوبوس، باعث شد این مسابقه یک روز عقب بیفتد. ۲۴ ساعت پس از تمام بازی‌های هفته هفدهم، استقلال و داماش به مصاف هم رفتند تا آخرین بازی این هفته را برگزار کنند. بازی در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد؛ ورزشگاهی که چمن مصنوعی آن یکی از مشکلات استقلالی‌ها در این مسابقه بود.
نیمه اول با حملات داماش شروع شد. تیم حمید درخشان حملات زیادی روی دروازه استقلال انجام داد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آورد. استقلالی‌ها در نیمه اول بیشتر مجبور بودند از دروازه خود محافظت کنند و جلوی حملات داماش را بگیرند. در همین نیمه هم بود که ساموئل از داور کارت قرمز گرفت تا از زمین اخراج شود. استقلال از دقیقه ۴۰ بازی، ده نفره به کارش ادامه داد و این فرصت خوبی بود که داماش آخرین سه امتیاز نیم فصل اول را هم بگیرد. نیمه اول بدون گل تمام شد. در نیمه دوم، استقلالی‌ها سرعت بازی را کم کردند تا به داماش که یک بازیکن بیشتر داشت، اجازه حملات متعدد را ندهند. اتفاقا در انجام این کار، موفق هم بودند. حملات داماشی‌ها کم شد و البته در این میان فرصت‌های خطرناکی هم نصیب بازیکنان تیم حمید درخشان شد.
داماش سرانجام در دقیقه ۸۵ موفق به باز کردن دروازه استقلال شد. در این دقیقه، پاس توی عمق محمد آبشک به «بوبک کبه» بازیکن آفریقایی داماش رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا، گل داماش را زد. استقلالی ها شانس آوردند که ۵ دقیقه بعد از این گل، دومین گل را نخوردند و افشین چاوشی موقعیت تک به تکی که به دست آورده بود را خراب کرد.
با این باخت، قهرمانی نیم فصل از دست استقلال پرید و سپاهان همچنان در رده اول جدول باقی خواهد ماند.داماش هم ۲۲ امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در رده یازدهم ایستاد.
کد مطلب: 15612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *