۰
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۴

اعلام برندگان اولین مسابقه عکاسی حیات در نیشکر

برندگان اولین مسابقه عکاسی حیات در نیشکر اعلام شدند. عکاسان برگزیده در این رقابت علاوه بر نمایش آثارشان در شبکه‌های اجتماعی توسعه نیشکر، برندهٔ جوایز ارزنده شدند.
اعلام برندگان اولین مسابقه عکاسی حیات در نیشکر
برندگان اولین مسابقه عکاسی حیات در نیشکر اعلام شدند. عکاسان برگزیده در این رقابت علاوه بر نمایش آثارشان در شبکه‌های اجتماعی توسعه نیشکر، برندهٔ جوایز ارزنده شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقه با شعار «صنعت سبز نیشکر»، ترویج حفاظت از حیات وحش از طریق هنر، آگاهی افزایی دربارهٔ اهمیت حفظ حیات‌وحش و با مشارکت کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شده بود.
عکاسان برگزیده در این رقابت علاوه بر نمایش آثارشان در شبکه‌های اجتماعی توسعه نیشکر، برندهٔ جوایز ارزنده شدند.
تصاویری ارسالی از سوی کارگران و کارکنان شرکت‌های وابسته به توسعه نیشکر لحظه‌های نابی از تردد حیوانات وحشی، پناه‌گیری پرندگان بومی و حشرات ثبت کردند و افراد برگزیده براساس انتخاب کاربران پیج اینستاگرامی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی انتخاب شدند.
اسامی نفرات برگزیده که از میان ده‌ها عکس ارسالی به دبیرخانه اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر انتخاب شدند، به شرح زیر است:
 
نفر چهارم: آقای فرشاد آقایی از کشت و صنعت میرزا کوچک خان با ۲۰۸ رای مثبت

همچنین قرار است تمامی عکس‌های برنده در گالری ریم در اهواز به نمایش گذاشته شود.
نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان ۱۴۰۰) به همت شرکت توسعه نیشکر و صنایع‌جانبی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، از چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه به مدت سه روز در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی در ۳۵ کیلومتری جاده اهواز – آبادان برگزار شد.
برپایی نمایشگاهی با ۱۴ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی مربوط به هفت شهرستان پیرامون واحدهای کشت و صنعت نیشکر و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری در قالب پوستر و چندرسانه‌ای و اجرای گشت‌های گردشگری از جمله گشت ناشنوایان، گشت دوچرخه‌سواران، گشت نقاشان به مقصد جشنواره با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری، از جمله برنامه‌های جذاب و مهم این جشنواره بود.
جشنواره برداشت نیشکر به‌عنوان یکی از ۶۲ رویداد شاخص ملی در تقویم ملی رویدادهای گردشگری ثبت شده‌است.
کد مطلب: 158152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *