۰
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰

هوشمندسازی مرزها در دستور کار پلیس

فرمانده نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی انسداد مرزهای کشور بیش از گذشته در دستور است و اعتبارات ویژه‌ای نیز برای این حوزه اختصاص یافته است.
هوشمندسازی مرزها در دستور کار پلیس
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی انسداد مرزهای کشور بیش از گذشته در دستور است و اعتبارات ویژه‌ای نیز برای این حوزه اختصاص یافته است.
سردار  احمدعلی گودرزی در حاشیه یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: در مقوله تجهیز و هوشمندسازی مرزها در گذشته اقداماتی صورت گرفته است اما امسال این موضوع با شدت و جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: موضوع هوشمندسازی و اقدامات کنترلی مرزها امسال در شورای امنیت کشور مطرح شده و اعتباراتی از سوی وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد کل انتظامی کشور اختصاص یافته است.
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تلاش می‌شود با توسعه تجهیزات، حسگرها، پهپادها، هلی شاتها و سامانه های الکترونیکی و اُپتیکی، انسداد مرزها بیش از گذشته انجام شود.
سردار گودرزی افزود: امروز امنیتی پایدار، مطلوب و رو به توسعه در مرزهای آبی و خشکی کشور وجود دارد.
وی در خصوص مرزهای شرقی کشور و خراسان رضوی نیز اظهار کرد: مرزهای شرقی نیز از امنیت پایداری برخوردار است و با توجه به حساسیت این منطقه، توجه ویژه‌تری به مرزها و تقویت تجهیزات آن می‌شود.
بر اساس گزارش سایت پلیس، استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.
کد مطلب: 164224
برچسب ها: مرز هوشمندسازی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *