کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خندوانه به کمک مبتلایان اوتیسم آمد

مشکلات بیمه مبتلایان به اوتیسم تمام شد

6 تير 1401 ساعت 13:22

پس از پخش ویژه برنامه «خندوانه» درباره مشکلات مبتلایان به اوتیسم، مشکلات بیمه این بیماران تمام شد.


رامبد جوان شب گذشته در برنامه «خندوانه» با اعلام این خبر گفت: «بعد از سال‌ها تلاش و دوندگی جامعه بزرگ اوتیسم ایران، امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۴/۵ دو اتفاق بزرگ در جلسه شورای عالی بیمه سلامت افتاد.

اول اینکه هفتاد درصد تعرفه بخش خصوصی خدمات توانبخشی اوتیسم، تحت پوشش بیمه‌ای سازمان‌های بیمه پایه سلامت قرار گرفت.

و دومین اتفاق خوب هم این که سقف پوشش‌دهی این خدمات برای کودکان زیر ۱۲ سال هم مصوب شد، که قبلا فقط این خدمات برای کودکان زیر ۶ سال بود. این را هم بگویم که این قانون قبلا شامل حال تعرفه دولتی بود که عملا غیر موثر بود.

جا داره تقدیر و تشکر کنیم از وزارت محترم بهداشت، شورای عالی بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح و استاد علی نصیریان به خاطر حضور و حمایتشون از جامعه اوتیسم در برنامه خندوانه و تمام مردم عزیزی که با لطف‌شان باعث رقم خوردن این اتفاق خوب شدند.

و خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنیم که امروز می‌توانیم در برنامه این خبر خوش را اعلام کنیم و برای آن کیف کنیم و خوشحال باشیم. امیدوارم که همیشه در کنار شما مردم خوب و عزیز ایران، تاثیرگذار باشیم».  

ویژه‌ برنامه مربوط به بیماران اوتیسم «خندوانه» روز ۳۱ خرداد با حضور علی نصیریان، اهالی انجمن حمایت از مبتلایان به اوتیسم و فعالان این حوزه از شبکه نسیم پخش شد.
 


کد مطلب: 166880

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/166880/خندوانه-کمک-مبتلایان-اوتیسم-آمد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir