۰
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۴

نمایش و تحلیل «مزرعه پدری» در سومین جلسه از «سینما پرتره»

خاطره میرزا
در ادامه بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی‌پور» در سلسله نشست‌های «سینما پرتره» بنیاد سینمایی فارابی، سومین جلسه این برنامه به نمایش و تحلیل «مزرعه پدری» اختصاص خواهد داشت.
نمایش و تحلیل «مزرعه پدری» در سومین جلسه از «سینما پرتره»
 سومین جلسه از برنامه «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور توسط رامتین شهبازی و دکتر محمد هاشمی سخنران و کارشناس و نمایش فیلم سینمایی «مزرعه پدری» اختصاص خواهد داشت.
برنامه «سینما پرتره» روز سه‌شنبه یکم شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار خواهد شد.
نشست‌های «سینما پرتره» از جمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه برگزار می‌شود.
تاکنون دو برنامه «سینما پرتره» با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش دو فیلم سینمایی «پرواز در شب» و «سفر به چزابه» در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شده است.
شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.
کد مطلب: 172378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *