۰
پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰

باریک‌‌ترین لپ‌تاپ شیائومی معرفی شد

لپ‌تاپ شیائومی بخریم؟
بوک ایر ۱۳، لپ تاپ جدید شیائومی امروز معرفی می‌شود و به گفته یکی از مقامات این شرکت، ضخامت دستگاه حدود ۱۲ میلی‌متر است که آن را به باریک‌ترین لپ‌تاپ شیائومی تبدیل کرده است.
باریک‌‌ترین لپ‌تاپ شیائومی معرفی شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شیائومی لپ تاپ جدید به نام Xiaomi Book Air 13 خود را امروز معرفی خواهد کرد، لپ تاپی که به گفته این شرکت باریک‌ترین لپ تاپ شیائومی است. همانطور که از نام آن پیداست، کامپیوتر آینده این شرکت بیشتر بر جنبه های طراحی با مشخصات میان رده تمرکز خواهد کرد.
یکی از مقامات شیائومی اولین لپ‌ تاپ رسمی شیائومی می نوت‌بوک ایر ۱۳ را منتشر کرده و همچنین گفته است که ضخامت دستگاه حدود ۱۲ میلی‌متر است که آن را به باریک‌ترین لپ‌تاپ شیائومی تاکنون تبدیل کرده است.
ویژگی‌‌های لپ تاپ شیائومی
این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، نرخ تجدید ۶۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ خواهد بود. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل دوازدهم سری Core U اینتل بهره می‌برد. اینها پردازنده‌های Core i5-1230U یا Core i7-1250U خواهند بود. هر دوی اینها پردازنده های کاملاً مشابهی با ۱۰ هسته (۲ هسته کارایی + ۸ هسته کارآمد) و ۱۲ رشته هستند. تنها تفاوت بین این دو این است که مدل i7 می‌تواند تا ۴٫۷ گیگاهرتز تقویت کند در حالی که مدل i5 حداکثر ۴٫۴ گیگاهرتز را تقویت می‌کند.
این چیپست‌ها با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5-5200 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD جفت خواهند شد. وزن لپ تاپ ۱٫۲ کیلوگرم و ضخامت آن باید ۱۲ میلی متر باشد.
شیائومی ادعا می‌کند با وجود نازک و سبک بودن که یک باتری ۵۸٫۳ وات ساعتی با پشتیبانی ۶۵ وات در لپ تاپ نصب کرده است. در نهایت، این لپ تاپ با بلوتوث ۵٫۲ پخته، چند پورت Thunderbolt و اتصال Wi-Fi 6E عرضه می‌شود.
همچنین تصاویر این لپ تاپ نشان می‌دهد که دکمه پاور( خاموش و روشن کردن) لپ تاپ در سمت راست کیس قرار دارد و در کنار آن کانکتور USB-C قرار دارد.
تیزر رسمی این محصول می‌گوید بوک ایر ۱۳ تا‌ به‌ امروز، باریک‌ترین لپ‌تاپ شیائومی خواهد بود. گفته می‌شود این دستگاه ضخامتی درحدود ۱۲ میلی‌متر دارد و برای سفارش در JD قرار گرفته است.
ردمی، نام تجاری شیائومی قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر( ۵ آبان) سری ردمی نوت ۱۲ پرو را معرفی کند. طبق تیزرهایی از سایر بخش‌های این شرکت، این گوشی‌های هوشمند با پنج محصول دیگر همراه خواهند بود. علاوه بر تلفن‌های همراه جدید، تلویزیون، لپ تاپ، تبلت، پروژکتور، ماشین لباسشویی و سایر موارد جدید نیز در این ارائه نمایش داده می‌شود.
لپ تاپ شیائومی بخریم؟
بسیاری از افراد برند شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌ های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به ‌دست بیاورد.
این شرکت چینی که بیشترین تمرکز فروش خودش را در بازار بزرگ چین و هند قرار داده، حتی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در کشور چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر تلاش کرده تا فروش خودش را به خارج از مرزهای این کشور نیز گسترده کند و به کشورهای خاورمیانه، وارد شده است.
شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما در مدت کوتاهی، مشتریان بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌ خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت خوبی دست یافتند. اما لپ تاپ‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و بهتر است که تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد.
با توجه به این که شیائومی به تازگی ساخت لپ تاپ‌های خود را شروع کرده و گسترش داده نمی‌توان این تضمین را داد که لپ تاپ‌های این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و طول عمر بالایی دارند این ایراد به برخی از لوازم جانبی‌های شیائومی نیز وارد است،که معمولا زودتر از دیگر برندها خراب می‌شوند و طول عمر زیادی ندارند.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 178646
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *