۰
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
آژیر خطر پارسی کانادا؛

چهار روش کلاهبرداری خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا می‌تواند یک فرآیند پیچیده باشد، اما درعین‌حال یک سرمایه گذاری سودمنداست. هنگام خرید خانه برای زندگی، یا ملک برای تعطیلات و سرمایه گذاری، عوامل زیادی مؤثرند که مهم‌ترینآن‌هاانتخاب موسسه مهاجرتی مطمئن است
چهار روش کلاهبرداری خرید ملک در کانادا
متأسفانه کلاهبرداری در فرآیند مهاجرت یک موضوع جدی است که می‌تواند عواقب مخربی برای کسانی که به دنبال خرید ملک در کانادا هستند داشته باشد. افراد و سازمان‌هایی وجود دارند که با وعده خرید ملک برای  مهاجران در کانادا، به دنبال سوء استفاده هستند. مهم است که از انواع مختلف کلاهبرداری در حوزه ملک در کانادا آگاه باشید و اقداماتی را برای محافظت از خود و عزیزانتان انجام دهید. در ادامه پارسی کانادا مسئله کلاهبرداری در خرید ملک را بررسی کرده است با ما همراه باشید.

جزئیات کلاهبرداری در حوزه خرید ملک در کانادا
شناسایی تهدیداتی که با انتخاب کلاهبرداران حوزه مهاجرت و خرید ملک با آن روبرو خواهید شد،یک اولویت است. اگر قصد مهاجرت و خرید ملک در کانادا را دارید بهتر است قبل از هر چیزی تهدیدات موجود در این زمینه را شناسایی کنید:
1- خرید ملک با قیمت ارزان‌تر و ارائه با قیمت بالاتر در نوسانات کانادا
یکی از انواع کلاهبرداری های املاک و مستغلات که ممکن است درگیر آن شوید، کلاهبرداری بر اساساطلاعات داخلی است. در این روشکلاهبرداران از دانش خود در مورد تغییرات آتی در سیاست‌های مهاجرتی یا مناطق پر تقاضا برای مهاجران استفاده می‌کنند تا قبل از افزایش ارزش بازار، ملک را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند. پس از آن املاک را به قیمت بالاتر بفروشند و به طور غیرمنصفانه از اطلاعات خود سود ببرند.
2- خرید ملک از دلالانی که بعد از مدتی ناپدید می‌شوند
نوع دیگری از کلاهبرداری املاک و مستغلات کلاهبرداری ملک‌های جعلی است. در این کلاهبرداری املاکی برای خرید پیشنهاد می‌شوند که درواقع وجود ندارند یا حق فروش ندارند. مؤسسات غیر معتبر ممکن است از افراد بخواهند که برای نشان دادن حسن نیت پول خود را واریز کنند یا سپرده‌ای بفرستند و پس از ارسال پول، فرد کلاهبردار بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود.
3- خرید ملکی با مشخصات جذاب و ارائه ملکی با ویژگی‌هایپایین‌تر به فرد مهاجر
نوع سوم کلاهبرداری املاک و مستغلات ارائه ملکی برای اجاره یا فروش باقیمتی جذاب است، اما زمانی که علاقه‌مندان برای دریافت ملک می‌روند، ملک دیگری به آن‌ها ارائه داده می‌شود.
4- ارائه ملکی با کاربری متفاوت به فرد مهاجر
نوع دیگری از کلاهبرداری که باید در مورد آن خیلی حساس باشید مسئله خرید ملکی است که کاربرد متفاوتی دارد. ممکن است شما ملکی را برای کارهای تجاری خریداری کرده باشید اما بعد از مهاجرت با ملکی مسکونی مواجهه شوید.این مسئله می‌تواند خسارات قابل توجهی برای افرادی که با اهداف تجاری مهاجرت می‌کنند به دنبال داشته باشد.

پیشنهادات پارسی کانادا برای پیشگیری از کلاهبرداری در خرید ملک کانادا
عاقلانه است که قبل هرگونه اقدامی شرکت مهاجرتی مناسبی را برای این‌گونه اقدامات انتخاب کنید. البته چند قدم برای جلوگیری از چنین کلاهبرداری هایی در زمینه املاک و مستغلات وجود دارد.
قدم اول:اول از همه مهم است که با یک وکیل مهاجرتی یا شرکت مهاجرتی معتبر کار کنید. این متخصصان می‌توانند به شما کمک کنند و مشروعیت ملک و فروشنده را تأیید کنند و از کلاهبرداری در این زمینه جلوگیری کنند.
هشدار: شرکت مهاجرتی مورد تایید، شرکتی است که در ایران به صورت قانونی ثبت شده باشد و وکیل معتبری در لاین مورد نظر داشته باشد.
قدم دوم:شما باید مراقب لیست املاکی که به نظر خیلی خوبمی‌رسد باشید چرا کهبیش‌ازحد خوب بودن یک ملک می‌تواند زمینه یک کلاهبرداری باشد و هرگز نباید پولی را برای کسی که نمی‌شناسید ارسال کنید.
قدم سوم:اگر فکر می‌کنید که ممکن است قربانی یک کلاهبرداری املاک و مستغلات شده باشید سریع عمل کنید. شما باید با مراکز مبارزه با کلاهبرداری در کانادا تماس بگیرید.
کلاهبرداری در املاک و مستغلات توسط شرکت‌های مهاجرتی رایج است. مهم است از انواع مختلف کلاهبرداری املاک که شرکت‌های مهاجرتی ممکن است درگیر آن باشند آگاه باشید و اقداماتی را برای محافظت از خود و عزیزانتان از انجام دهید.
پیشنهاد پارسی کانادا برای جلوگیری از کلاهبرداری در خرید ملک کانادا
با همکاری یک وکیل یا موسسه معتبر مهاجرتی می‌توانید پیشنهاداتی که بسیار خوب به نظر می‌رسند را بیشتر بررسی کنید و خطر قربانی شدن خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
1-  اطلاعات خود را بالا ببرید: بهترین ایده این است که در مورد خرید ملک در کانادا اطلاعات خودتان را بالا ببرید، و از یک موسسه مهاجرتی معتبر در این زمینه کمک بگیرید. موسسه‌ای که بتوانددر شهر مقصد در کانادا مالکیت ملک را تأیید کند، وجود هرگونه حق الزام حوزه خرید ملک را بررسی کند، و اطمینان حاصل کند که دارایی برای استفاده‌ای که در نظر دارید منطقه بندی شده است. همچنین باید از هرگونه تغییر منطقه بندی یا طرح توسعه در منطقه، که بر ارزش ملک تأثیرگذار است آگاه باشید.
2- مراقب تکنیک فروش با فشار بالا باشید:راه دیگر برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری های املاک و مستغلات این است که مراقب تاکتیک‌های فروش با فشار بالا باشید. اگر یک وکیلی که در کشور کانادا است سعی می‌کند شما را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی بگیرید بدون اینکه به شما فرصت فکر کردن یا تحقیق خود را بدهد، این یک پرچم قرمز است.
3- مدارک و اسناد کتبی را دریافت کنید: مراقب شرکت‌های مهاجرتی باشید که از ارائه اسناد کتبی امتناع می‌ورزند یا سعی می‌کند شما را از صحبت با سایر متخصصان مانند وکیل باز دارند.هنگام خرید ملک در کانادا همه چیز را به صورت مکتوب دریافت کنید. این شامل قرارداد خرید، هرگونه ضمانت یا ضمانت نامه، و هرگونه اظهارات ارائه شده توسط فروشنده است. همچنین باید حتماً کپی تمام اسناد مربوط به تراکنش از جمله رسید و گواهی پرداخت را نگه دارید.
4- یک شرکت مهاجرتی معتبر انتخاب کنید:قبل از خرید ملک در کانادا بهتر است در مورد شرکت مهاجرتی موردنظر تحقیق کنید. این بررسی شامل حضور در ایران،اعتبار و شهرت شرکت، نظرات مشتریان قبلی، تأیید مجوز در ایران و کشور مقصد و بیمه بودن شرکت استتا مطمئن شوید که شرکت معتبر است و معامله به نفع شماست.
سخن پایانی:
خرید ملک در کانادا اگرچه سرمایه‌گذاری باارزشی محسوب می‌شود اما لازم است لازم است با دقت بالایی انجام شود. کلاهبرداری مؤسسات مهاجرتی در خرید املاک و مستغلات برای مهاجران ضربه بزرگی است. عاقلانه است قبل از هر نوع اقدامی انواع مختلف کلاهبرداری های املاک در شرکت‌های مهاجرتی آگاه باشید و با انتخاب یک موسسه مهاجرتی مطمئن از بروز مشکل در این زمینه جلوگیری کنید. در این مقاله پارسی کانادا با بررسی نکات مهم نظیر محتاط بودن در حوزه خرید ملک و آگاهی از روش‌های کلاهبرداری خطر قربانی شدن در این زمینه را سعی دارد کاهش دهد.
 
کد مطلب: 187044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *