۰
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰

گروه BTS بار دیگر تاریخ ساز شد!

گروه محبوب و موفق BTS با آهنگ مشهور خود به نام، Boy With Luv با همکاری خواننده آمریکایی هالزی، به جدول میلیاردرهای اسپاتیفای پیوستند.
گروه BTS بار دیگر تاریخ ساز شد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، همکاری موفقیت آمیز گروه کره‌ای BTS با هالزی، خواننده مشهور آمریکایی در شبکه پخش موسیقی اسپاتیفای تاریخ ساز شده است!
به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، BTS بار دیگر تاریخ ساز شده است. این گروه کره‌ای با همکاری موفق خود با هالزی توانستند به جدول میلیاردرهای اسپاتیفای راه پیدا کنند. این جدول شامل آهنگ‌هایی است که بیش از 1 میلیارد بار در این شبکه پخش شده‌اند. آهنگ Boy With Luv سومین آهنگ این گروه کره‌ای است که به این جدول راه پیدا کرده است.
این آهنگ محبوب در سال 2019 منتشر شده است. رسیدن به این دست آورد و عبور از یک میلیارد بار پخش برای این آهنگ 3 سال به طول انجامید.
این سومین آهنگ BTS است که از مرز یک میلیارد پخش عبور کرده است. آهنگ انگلیسی این گروه به نام  Dynamite اولین آهنگ یک هنرمند کره‌‌ای بود که به این جدول پیوست. این آهنگ محبوب در سال 2021 به این جدول راه پیدا کرد. پس از آن آهنگ Butter در سال 2022 در این جدول قرار گرفت.
با این حال این تنها دست آورد آهنگ Boy With Luv نیست. این آهنگ با 21 برد در جوایز موسیقی کره جنوبی، رکورد بیشترین برد در طول تاریخ کی‌پاپ را شکست. البته رکورد این آهنگ با یکی دیگر از آهنگ‌های این گروه به نام Dynamite شکسته شد.
موزیک ویدیو این همکاری موفق با هالزی نیز اولین موزیک ویدیو این گروه محبوب بوده است که از مرز 1.6 میلیارد بازدید عبور کرده است.
هری استایلز، J. Cole، The Neighbourhood، The Weeknd، امینم، بد بانی و بیلی آیلیش از دیگر هنرمندانی هستند که در جدول میلیاردرهای اسپاتیفای قرار دارند.
کد مطلب: 189238
برچسب ها: گروه موسیقی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *