; ?>; ?> اصلاح طلبان حرف نمی زنند تا متهم نشوند که چوب لای چرخ دولت می گذارند - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵
احمد حکیمی‌پور:

اصلاح طلبان حرف نمی زنند تا متهم نشوند که چوب لای چرخ دولت می گذارند

صدای اصولگرایان هم درآمده
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نارضایتی مردم رابطه مستقیمی با عملکرد مسئولان دارد.هنوز نشانه‏‌ای از صحبت‏‌‏‌هایی که قبل از انتخابات در خصوص بازار سرمایه، قیمت ارز، بازار مسکن و سفره مردم مطرح شد دیده نمی‏‌شود.
اصلاح طلبان حرف نمی زنند تا متهم نشوند که چوب لای چرخ دولت می گذارند
به گزارش مردم سالاری آنلاین،احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از عملکرد دولت ابراهیم رییسی گفت: نارضایتی مردم رابطه مستقیمی با عملکرد مسئولان دارد.هنوز نشانه‌‌ای از صحبت‌‌‌‌هایی که قبل از انتخابات در خصوص بازار سرمایه، قیمت ارز، بازار مسکن و سفره مردم مطرح شد دیده نمی‌‌شود.
او گفت:جریان منتقد دولت نیز فعلا حرفی نمی‌‌زند که بگویند اینها نگذاشتند، دل مردم را خالی کردند و چوب لای چرخ گذاشتند، اما به‌واقع صدای خود اصولگرایان هم درآمده و بیشتر نقدها از سمت آنهاست.
دبیرکل حزب اراده ملت بیان کرد: این دولت معدل جریان اصولگرایی نیست.
وی ادامه داد: با گفتاردرمانی و صحبت شاید بتوان در مقطع کوتاهی به جامعه امید داد، اما وقتی نتیجه عملی دیده نمی‌‌شود مردم می‌‌سنجند. مردم بالاخره عملکردها را کنار هم می‌‌گذارند و نتیجه‌گیری می‌‌کنند و خیلی وقت است که صحبت‌‌های خوب هم اثری ندارد.
حکیمی‌‌پور تصریح کرد: برخی فکر می‌‌کنند همین‌که صحبت می‌‌کنند یعنی مسائل را حل کرده‌‌اند. در حالی‌که کشور ما به مدیران پرکار نیاز دارد.
کد مطلب: 189604
برچسب ها: دولت سیزدهم ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *