۰
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰

تور ارزان لبنان ویژه نوروز ۱۴۰۲ + جدول قیمت

لبنان آنقدر زیباست که هیچ جمله‌ای را نمی‌توان در توصیفش گفت. مطمئنا جاهای زیادی این جمله را شنیده‌اید که لبنان عروس خاورمیانه است؛ درست‌ترین و شاید بهترین توصیفی‌ست که ما می‌توانیم از سفر به لبنان داشته باشیم.
تور ارزان لبنان ویژه نوروز ۱۴۰۲ + جدول قیمت
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین ،تور مسافرتی لبنان ویزا نمی‌خواهد و شما به راحتی آب خوردن می‌توانید بلیط و هتل‌تان را خریداری کنید و به عروس خاورمیانه سفر کنید.
در تور مسافرتی لبنان فقط و فقط لبخند بزنید؛ چون خیلی‌ها اولین توصیف‌شان از مردم لبنان شادی‌شان است. لبنانی‌ها بسیار مهمان‌نواز و خونگرم‌اند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا شمایی که به عنوان مسافر هستید خاطره خوبی از سفرتان داشته باشید.
هزینه در لبنان چندان بالا نیست و جزو سفرهایی محسوب می‌شود که بسیار مقرون به صرفه است.
به هیچ وجه خودتان را از غذاهای لبنانی محروم نکنید چون فلافل‌ها و هوموس‌هایش طعم محشری دارد.
یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی لبنان، برای 8 روز سفر رفت و برگشت هوایی به لبنان و  اقامت در هتل Legend Lebanon قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۲۱٬۲۹۰٬۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۲۷٬۶۰۰٬۰۰۰ تومان اعلام شده است.
این در حالی است که هتل Bel Azur برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۳۰٬۵۷۰٬۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۴۳٬۵۵۰٬۰۰۰ تومان تعیین شده است.
لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.
کد مطلب: 191227
برچسب ها: لبنان تور لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *