۰
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱

بحران 300 میلیاردی پرسپولیس تا پایان اردیبهشت!

باشگاه پرسپولیس باید تا اواخر اردیبهشت ماه نزدیک به 300 میلیارد تومان از تعهداتش را عملی کند.
بحران 300 میلیاردی پرسپولیس تا پایان اردیبهشت!

به گزارش مردم سالاری آنلاین،باشگاه پرسپولیس این فصل حدود 200 میلیارد تومان بابت قرارداد بازیکنان به آنها تعهد دارد و همچنین چیزی در حدود 70 میلیارد تومان به صورت خالص باید به بازیکنان خارجی خود پرداخت کند.

ورزش سه نوشت: پرسپولیس از تعهد 200 میلیاردی خود به بازیکنان، حدود 100 میلیارد را تاکنون پرداخت کرده و حالا تا 29 اردیبهشت، یک ماه و نیم فرصت دارد تا رقم باقی‌مانده را به بازیکنان پرداخت کند.شنیده‌ها حاکی از آن است که تا پایان فروردین باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهد کرد تا دریافتی همه بازیکنان به 60 درصد برسد.

این در حالی است که به نظر می‌رسد برنامه این باشگاه پرداختی دیگری خواهد بود تا پیش از پایان فصل، 80 درصد دستمزد بازیکنان به حساب آنها بنشیند و 20 درصد دیگر در زمان مذاکره به آنها پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس همچنین پاداش بردها را هر هفته پرداخت می‌کند و احتمالا پاداش‌ها تا پایان فصل تسویه خواهد شد. اما شاید چالش جدی پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی باشد که حدود 50 میلیارد برای پرسپولیس آب خواهد خورد و با افزایش قیمت دلار دشواری بیشتری را هم برای این باشگاه به دنبال خواهد داشت.
منبع:خبر آنلاین 

کد مطلب: 192918
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *