۰
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵

تنظیم ساعت موبایل ها به کجا رسید؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد تغییر ساعت موبایل ها گفت: از همان ابتدای بروز مشکل مذاکره با تولیدکنندگان گوشی همراه شروع شد که البته این کار وظیفه وزارت صمت است.
تنظیم ساعت موبایل ها به کجا رسید؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:: سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون پوشش شبکه‎‌ای فیبر نوری ایجاد شد.

به نوشته ایلنا، عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از همان ابتدای بروز مشکل مذاکره با تولیدکنندگان گوشی همراه شروع شد که البته این کار وظیفه وزارت صمت است.
با اشاره به توسعه شبکه فیبر نوری گفت: سال گذشته بیش از ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شد و برنامه داریم که امسال آن را به ۱۰ میلیون برسانیم و با توجه به اینکه بر اساس قانون بودجه قرار شد صندوقی در این زمینه تشکیل شود، امیدواریم این اقدام تسهیل شود.
منبع:خبر آنلاین 

کد مطلب: 193130
برچسب ها: ساعت موبایل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *