۰
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵

اقامت فراموش نشدنی در هتل درویشی مشهد

آیا تا به حال در سفر به مشهد با این دغدغه مواجه شده‌اید که کدام یک از هتل‌ها را برای اقامتی خاطره‌انگیز انتخاب کنید؟ کدام یک از هتل‌ها برای شما بهتر است؟ هتل ‌های لوکس و لاکچری یا هتل‌های معمولی‌تر با ستاره های کمتر؟
اقامت فراموش نشدنی در هتل درویشی مشهد

آیا تا به حال در سفر به مشهد با این دغدغه مواجه شده‌اید که کدام یک از هتل‌ها را برای اقامتی خاطره‌انگیز انتخاب کنید؟ کدام یک از هتل‌ها برای شما بهتر است؟ هتل ‌های لوکس و لاکچری یا هتل‌های معمولی‌تر با ستاره های کمتر؟ اگر هزینه ها برایتان فرقی ندارد و به دنبال اتاق‌هایی با دکوراسیون شیک و لوکس هستید پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب همراه ما باشید. به نظر شما هتل درویشی مشهد چگونه است؟!
معرفی هتل درویشی
شاید شما هم بارها اسم هتل درویشی مشهد به گوشتان خورده باشد و یا تعریف آن را از اطرافیان خود شنیده باشید. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد است که شاید بیشتر از 5 ستاره لیاقت دارد. در واقع می‌توان گفت هتل درویشی اولین هتل آتریوم است که در شرق ایران ساخته و در سال ۱۳۹۰ با به هگیری از هنر معماری مجلل و شیک در مشهد افتتاح شد. اگر به مشهد سفر کرده و از خیابان امام رضا(ع) گذر کرده باشید، حتما در مسیر خود هتل درویشی را دیده اید. این هتل در ۲۰ طبقه و با ۲۲۳ واحد اقامتی بی‌نظیر از میهمانان و مسافران داخلی و خارجی به خوبی میزبانی می‌کند. در ادامه خواهید خواند که هتل درویشی بهترین و لوکس‌ترین واحدهای اقامتی، رستوران‌ها، مراکز خرید و خدمات رفاهی کم‌نظیری را ارائه می‌کند که همانندش را در ایران به ندرت می‌توان یافت.
انواع واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد
در هتل درویشی مشهد امکان ندارد کسی وارد شود و با کسب اطلاعات لازم، یکی از اتاق‌های آن را برای رزرو هتل انتخاب نکند. تنوع در هر کدام از واحدهای اقامتی آنقدر جذاب است که برای هر سلیقه‌ای پسند خواهد شد. اگر عکس‌های هتل درویشی مشهد را دیده باشید، مشاهده کرده‌اید که در هرکدام از اتاق‌ها از چه سبکی برای طراحی داخلی و چیدمان آن استفاده شده است. به عنوان مثال در اتاق دوبلکس چین Top VIP از طراحی خاص و بی‌نظیر چینی برای خلق زیبایی در اتاق  استفاده شده است. در واحد اقامتی دوبلکس ایران باستان Top VIP نیز از زیباترین چیدمان و طراحی ایرانی باستانی الهام گرفته شده. با اقامت در این هتل به خوبی تاریخ ایران را به طور ملموسی درک خواهید کرد. برای رزرو اتاق‌های Top VIP از آفرهای ویژه بهره‌مند خواهید شد. به عنوان مثال هرشب تا سقف یک میلیون تومان امکان استفاده از رستوران‌های هتل،کافی‌شاپ، گل آرایی و سایر خدمات امکان پذیر است.

امکانات هتل درویشی مشهد
هتل پنج ستاره درویشی علاوه‌بر اینکه واحدهای اقامتی شیک و جذابی دارد، امکانات عالی و باکیفیتی را هم به مسافران و میهمانان خود ارائه می‌دهد. از آنجایی که از هر ملت و کشوری ممکن است در این هتل اقامت داشته باشد، درخور آن نیست که امکانات ناقص و بی‌کیفیتی داشته باشد. از امکانات رایگان هتل درویشی می‌توان به پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد که برای افرادی که با خودرو شخصی خود سفر می‌کنند ویژگی مثبتی به شمار می‌رود. کافی‌نت، اتاق چمدان، روم سرویس، لاندری، نمازخانه، اتاق امانات و دستگاه واکس کفش از امکانات عمومی هتل است. اما این تمام ماجرا نیست و هنوز ادامه دارد.
تالارها و اتاق جلسات
با رزرو اتاق هتل درویشی از utravs.com تالارها و اتاق‌های کنفرانس آن را هم خواهید دید. تالار آیینه و تالار دیپلمات از دیگر امکانات بی‌نظیر هتل درویشی است. در طبقه هفدهم این هتل، یکی از بهترین هتل‌های مشهد، یعنی هتل آیینه واقع شده است. این تالار می‌تواند بهترین گزینه برای برگزاری جشن‌ها و مراسم عروسی باشد. در تالار دیپلمات نیز شاهد دکوراسیون بی‌نظیر و جذاب آن خواهید بود. با برگزاری جشن‌های خاص خود می‌توانید خاطرات به‌یادماندنی زیبایی رقم بزنید. این تالار در طبقه اول واقع شده است. در اتاق جلسات هتل درویشی نیز می‌توانید جلسات مهم، قرارهای کاری و مدیریتی خود را برگزار کنید. از تجهیزات اتاق جلسات، وایت برد، میکروفون بی سیم، تابلو راهنما و... را می‌توان نام برد.
امکانات تفریحی هتل درویشی
اگر در هتل درویشی مشهد اقامت داشته باشید، حتما به تفریحات داخل هتل نیز نیاز پیدا خواهید کرد. یکی از امکانات تفریحی این هتل مخصوص افرادی است که پس از گشت و گذار در شهر نیاز به رفت خستگی دارند. تفریحاتی آبی، اتاق‌های ماساژ مخصوصا ماساژ به سبک هتل درویشی، ماهی درمانی و حمام سنتی می‌تواند گزینه خوبی باشد. از استخر هتل درویشی و سونا و جکوزی آن نیز می‌توانید استفاده کنید. استفاده از استخر برای میهمانان هتل کاملا رایگان است اما برای دیگر تفریحات باید هزینه آن را پرداخت کنید.
شهربازی هتل درویشی نیز یکی از بهترین امکاناتی است که این هتل برای کودکان در نظر گرفته است. سرگرمی‌ها و بازی‌های مختلف هیجان انگیز در این هتل می‌تواند خاطره‌های خوبی را برای فرزندانتان رقم بزند.
رستوران و کافی‌شاپ هتل درویشی مشهد
برای صرف وعده‌های غذایی مانند ناهار و شام، رستوران روف گارن هتل در خدمت شماست. دکوراسیون جذاب، استفاده از صندلی‌های حصیری و وجود درختان و گیاهان زیبا، لحظاتی آرامش بخش را برای صرف غذایی دلپذیر ایجاد خواهد کرد. برای سفارش غذاهای فست فود نیز رستوران دیگری به نام رستوران فود فیروزه در هتل درویشی وجود دارد که انواع پیتزا، بشقاب سوخاری و همبرگر را براتان طبخ خواهد کرد. برای صرف وعده صبحانه هتل درویشی نیز سالن ارغوان با دکوراسیون جذاب و اشتها برانگیز در خدمتتان خواهد بود.

مقایسه هتل درویشی و قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی در مشهد نیز یکی از هتل های پنج ستاره است که در رقابت با هتل درویشی قرار دارد. یکی از بارزترین تفاوت‌هایی که هتل درویشی با هتل قصر طلایی دارد این است که، اتاق‌ها Top VIP از آفرهای ویژه برخوردار است. به عنوان مثال استفاده از مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی) در اتاق های TOP VIP و VIP و استاندارد به صورت رایگان و در اتاق های اکونومی با 50% تخفیف صورت خواهد گرفت اما در هتل قصر خبری از این نوع آفرها نیست. همچنین با پکیج تولد هتل درویشی، در صورت اقامت میهمان در روز تولد از طرف هتل کیک رایگان داخل اتاق در نظر گرفته خواهد شد. در پکیج ماه عسل نیز از زمان تاریخ عقد در شناسنامه تا سه ماه امکان استفاده از طرح ماه عسل هتل امکان پذیر هست که در این صورت گل آرایی رایگان در اتاق انجام خواهد شد.
فاصله هتل درویشی تا جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید
اگر علافه مند به بازدید از جاهای دیدنی مشهد مشهد هستید، با ما همراه باشید تا معرفی آنها بپردازیم.
فاصله هتل درویشی تا خانه داروغه حدود 3.4 کیلومتر
فاصله هتل درویشی تا خانه ملک حدود 1.8 کیلومتر
فاصله هتل درویشی تا پارک کوهسنگی حدود 5.4 کیلومتر
فاصله هتل درویشی تا باغ وکیل حدود 25.7 کیلومتر
فاصله هتل درویشی تا باغ پرندگان حدود ۱۱ کیلومتر و ۸۹۱ متر
فاصله هتل درویشی مشهد تا باغ گل‌ها حدود ۱۴ کیلومتر و ۸۱۵ متر
فاصله هتل درویشی مشهد تا مراکز خرید میدان جانباز 9.2 کیلومتر
در انتها
ما در این مطلب به معرفی هتل درویشی مشهد و امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر آن پرداختیم. بهتر است قبل از رزرو اتاق قوانین رزرو را مطالعه کنید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می‌توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره‌ند شوید.

کد مطلب: 194258
برچسب ها: هتل مشهد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *