۰
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۰

شکست پروژه فرهاد مجیدی در امارات

فرهاد مجیدی نتوانست همچون استقلال لیگ بیست و یکم از تیم الاتحاد کلبای امارات تیمی رسوخ ناپذیر در خط دفاع پدید آورد.
شکست پروژه فرهاد مجیدی در امارات
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزی که فرهاد مجیدی با باشگاه الاتحاد کلبای امارات قرارداد منعقد کرد، رسانه‌های اماراتی ابراز امیدواری کردند که این مربی بتواند به مانند استقلال که تیمی شکست ناپذیر را در لیگ بیست و یکم پدید آورد و قهرمان شد، تیمی رسوخ ناپذیر را از لحاظ دفاعی با تیم الاتحاد کلباء در لیگ امارات به وجود آورد.

این انتظارات، اما به سرانجام نرسید و فرهاد مجیدی درنهایت با تیم الاتحاد کلبای امارات با ۱۱ باخت به کار خود خاتمه داد. از لحاظ جایگاه جدولی، اما تیم مجیدی در رتبه هشتم قرار گرفت که نسبت به جایگاه فصل پیش الاتحاد کلباء که با رتبه دهمی به کار خود خاتمه داده بود، جایگاه مطلوب‌تری است.

آمار دفاعی تیم مجیدی در امارات، اما آن‌جا خودنمایی می‌کند که این مربی نتوانست خط دفاع بی نقصی با این تیم به وجود آورد و درنهایت با ۳۲ گل خورده در ۲۶ بازی فصل را به پایان برسد تا از لحاظ آمار دفاعی عملکرد نا مطلوبی را با این تیم به جا بگذارد. البته تیم مجیدی نسبت به فصل قبل شرایط نسبتا بهتری دارد اما آن تحول چشمیگری که ابتدای فصل پیش بینی می‌شد، هرگز رخ نداد.

با این حال مسئولان باشگاه الاتحاد کلبای امارات با فرهاد مجیدی دست همکاری فشرده‌اند تا فصل بعد نیز این سرمربی ایرانی در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد.

اینکه مجیدی فصل بعد با الاتحاد کلباء در چه جایگاهی قرار بگیرد روشن نیست، اما لازم است که نسبت به عملکرد این مربی در امارات واقع بینانه نگاه شود و از پیش داوری‌های احساسی خودداری گردد.

روزهای آغازین حضور مجیدی در تیم الاتحاد کلباء و کسب یکی، دو برد درابتدای فصل حتی برخی صحبت از قهرمانی او با تیم الاتحاد می‌کردند، اما در نهایت تیم شباب الاهلی توانست جام قهرمانی را به دست آورد.

کلبا فصل پیش ۲۸ امتیاز، ۱۰ باخت، ۱۰ مساوی و ۶ برد ۳۲ گل زده و ۳۸ گل خورده را در کارنامه خود داشت.

در فصل جاری این تیم ۳۳ امتیاز، ۴۱ گل زده ۳۲ گل خورده، ۱۱ باخت، ۶ مساوی، ۹ برد را در کارنامه خود به ثبت رساند.

کد مطلب: 195514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *